تاریخ : Mon 17 Jan 2022 - 00:23
کد خبر : 67921
سرویس خبری : ورزش

حساب استقلال  در آستانه باز شدن

معضل افزایش بدهی‌ها به خاطر دیرکرد از قرمز تا آبی

حساب استقلال در آستانه باز شدن

باشگاه استقلال مبلغی به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی بدهکار است و اعلام کرده‌اند که دلیل پرداخت نشدن آن مبلغ مسدود شدن حساب باشگاه بوده است که طبعا این پول به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش «فرهیختگان»، چندی قبل بود که اعلام شد حساب باشگاه استقلال به خاطر یک شاکی خصوصی مسدود شده و باشگاه را دچار مشکل کرده است. ماجرا به پولی مربوط است که در دوره مدیریت احمد سعادتمند از یک شخص قرض گرفته شد و در موعد مقرر هم پس داده نشد. گفته می‌شود این قرض 2 میلیارد تومانی به خاطر دیرکرد(روزانه 50 میلیون تومان!) به حدود 9 میلیارد تومان رسید و با شکایت شخصی که این پول را پرداخت کرده بود حساب باشگاه مسدود شد.

پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که مشکل تقریبا حل شده و توافق لازم با شاکی نیز انجام شده و حساب باشگاه استقلال در شرف باز شدن است.

همچنین اعلام شد که بازیکنان از باشگاه طلبکارند و قرار است دو سه نفر از بازیکنان قدیمی استقلال در همین خصوص به باشگاه رفته و پیگیر پول بازیکنان شوند هر چند مدیران باشگاه تاکید دارند که مشکل مالی برای پرداخت وجود ندارد و به محض رفع مسدودی حساب باشگاه، مطالبات وعده داده شده پرداخت خواهد شد. البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بخش عمده بدهی‌ها مربوط به فصل‌های قبل است. باشگاه استقلال همچنین مبلغی هم به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی بدهکار است و اعلام کرده‌اند که دلیل پرداخت نشدن آن مبلغ هم همین مسدود شدن حساب باشگاه بوده است که طبعا این پول هم به زودی پرداخت می‌شود.
جالب اینکه پرسپولیس هم در قراردادی که با پدیده مشهد برای انتقال یحیی گل‌محمدی داشت دیرکرد روزانه 10 میلیون تومان را گنجاند و باعث شد بدهی چهارونیم میلیارد تومانی آن زمان اکنون به حدود 15 میلیارد تومان برسد. به نظر می‌رسد یکی از راهکارهای مدیران سرخابی برای حل مشکلات همین مدل قرض کردن است که به خاطر دیرکردها و چند برابر شدن اصل بدهی، باعث دردسر برای مدیران بعدی می‌شود.