تاریخ : Sun 16 Jan 2022 - 11:04
کد خبر : 67887
سرویس خبری : ورزش

والیبال، مرد بزرگی را از دست داد

کارخانه:

والیبال، مرد بزرگی را از دست داد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: یزدانی‌خرم، کاملا بی‌حاشیه، آرام و مدیری ارزشمند بود که صفات اخلاقی بی‌نظیری داشت.

به گزارش «فرهیختگان»، محمدرضا یزدانی‌خرم،‌ رئیس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی که نشان لیاقت و مدیریت کشور را نیز دریافت کرده بود، سحرگاه یک‌شنبه 26 دی‌ماه در پی ایست قلبی در 75 سالگی درگذشت.

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: از شنیدن خبر فوت آقای یزدانی‌خرم، منقلب شدم. والیبال، مرد بزرگی را از دست داد. او اسطوره و مرد ارزشمندی بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: حاجی یزدانی به والیبال کشور، خدمات زیادی کرد. فدراسیون والیبال قبل از یزدانی، جایگاهی نداشت اما او به این رشته و این فدراسیون، شخصیت و جایگاه داد. داورزنی نیز به خوبی راه یزدانی‌خرم را پیگیری کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: یزدانی‌خرم، کاملا بی‌حاشیه، آرام و مدیری ارزشمند بود که صفات اخلاقی بی‌نظیری داشت. او برای رضای خدا کار می‌کرد و مثل یک پدر همه خانواده والیبال از جمله خود من را نصیحت می‌کرد. این ضایعه را به جامعه والیبال تسلیت می‌گویم.

کارخانه اظهار داشت: یزدانی، کارهای خیر زیادی انجام داد. من خودم را مدیون او می‌دانم. یزدانی به گردن والیبال و حتی وزارت ورزش نیز حق زیادی دارد. او راه پیشرفت والیبال را باز کرد و داورزنی هم به خوبی این راه تا جایگاه‌های بلند جهانی ادامه داد. داورزنی و یزدانی‌خرم، مکمل خوبی برای هم بودند./ تسنیم