تاریخ : Sun 16 Jan 2022 - 00:08
کد خبر : 67851
سرویس خبری : ورزش

هافبک استقلال در دوراهی اراک و تهران

یک منبع آگاه در هوادار: مرادی را می‌خواهیم، چه قرضی، چه قطعی

هافبک استقلال در دوراهی اراک و تهران

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» به‌نظر می‌رسد مجیدی برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم راهکارهای دیگری را مدنظر دارد و روی جدایی سایر بازیکنان مازاد این تیم حساب باز کرده است.

به گزارش «فرهیختگان»، بابک مرادی، هافبک تیم فوتبال استقلال به‌دلیل آنکه درنهایت در تفکرات فرهاد مجیدی قرار نگرفت، بعد از صحبت با وی از جمع آبی‌ها جدا شد، این درحالی است که طی روزهای گذشته در این خصوص شنیده می‌شد مرادی قرار است به‌صورت قطعی و با فسخ قرارداد از استقلال جدا شود، اما حالا و براساس اخبار قطعی، این بازیکن بعد از تمدید قرارداد خود به مدت 2 سال و به‌طور قرضی از جمع شاگردان مجیدی جدا شده است.

این درحالی است که طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، باشگاهی که بازیکن خود را به‌صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر کند، نمی‌تواند به‌جای او بازیکنی را جذب کند تا این سوال مطرح شود که استقلال باوجود پربودن لیست خود چطور می‌خواهد دست به تقویت زده و بازیکنان جدید را برای نیم‌فصل دوم جذب کند.

بر همین اساس و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» باوجود قانون فوق به‌نظر می‌رسد مجیدی برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم راهکارهای دیگری را مدنظر دارد و روی جدایی سایر بازیکنان مازاد این تیم حساب باز کرده است. درواقع بازیکنانی مانند کریم‌زاده، مهدی رابط و... طبق شنیده‌ها در لیست فرهاد برای نیم‌فصل دوم قرار ندارند و اگر قرار به جایگزینی بازیکنان جدید باشد، احتمالا آنها جانشین سایر نفرات مازاد خواهند شد، چون طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالاتی بازیکن جدیدی در لیست نمی‌تواند جایگزین مرادی بشود.

 تکلیف مرادی چه می‌شود؟

مرادی که بعد از درخشش در ماشین‌سازی موردتوجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود، احتمالا طی این هفته از بین دو تیم هوادار تهران و آلومینیوم اراک مقصد نهایی خود را مشخص خواهد کرد. در این ارتباط اما نظر باشگاه استقلال برای این انتقال قرضی نیز دخالت خواهد داشت؛ اتفاقی که احتمالا باتوجه به حضور مدیران استقلال در هوادار و ارتباط مناسبی که استقلال با هوادار تهران دارد، باید او را نزدیک به حضور در جمع شاگردان رضا عنایتی دانست.

در همین خصوص یک منبع آگاه در باشگاه هوادار به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «ما تحت هر شرایطی به‌دنبال مرادی هستیم و توافقات لازم را انجام دادیم، هرچند هنوز چیزی امضا نشده و منتظر روشن شدن تکلیف نهایی این بازیکن هستیم و همه‌چیز به مذاکرات نهایی موکول شده است.»

وی ادامه داد: «انتقال قطعی یا قرضی مرادی هیچ تاثیری در انتقال به هوادار نخواهد داشت، اما اگر این بازیکن به‌صورت قرضی منتقل شود، تا پایان فصل و اگر به‌صورت قطعی این انتقال صورت بگیرد، تا آخر فصل آینده با وی قرارداد امضا خواهیم کرد و در خدمت مرادی خواهیم بود.»

شنیده می‌شود آلومینیوم اراک نیز یک پیشنهاد جدی را برای مرادی مطرح کرده، این درحالی است که قبلا صحبت از درخواست گل‌گهر نیز برای انتقال هافبک مغضوب فرهاد مجیدی به سیرجان شنیده شده بود.