تاریخ : Wed 05 Jan 2022 - 19:58
کد خبر : 67288
سرویس خبری : جامعه

جزئیات تکمیلی حادثه پرواز مشهد-اصفهان

جزئیات تکمیلی حادثه پرواز مشهد-اصفهان

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در این حادثه ۵ نفر شامل ۳ خانم و ۲ خانم مصدوم شدند که 2 مصدوم حادثه به بیمارستان فارابی اعزام شدند.

به گزارش «فرهیختگان»، عباس عابدی، سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه خروج پرواز مشهد-اصفهان شرکت کاسپین از باند فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه عصر امروز پرواز مشهد-اصفهان شرکت کاسپین در هنگام فرود به دلیل نقص چرخ انحراف پیدا کرد و از باند خارج شد.

وی با اشاره به اعزام ۳ آمبولانس ۱۱۵ اصفهان به محله حادثه گفت: در این حادثه ۵ نفر شامل ۳ خانم و ۲ خانم مصدوم شدند، یکی از مصدومان خانم ۳۰ ساله ضربه به مچ پا و خانم دیگر ۵۵ ساله دچار افزایش فشارخون شده بود که به بیمارستان فارابی اعزام شدند.

عابدی با اشاره به عدم رضایت به اعزام یک نفر آقا که مشکل قلبی داشت، افزود: در این حادثه ۲ نفر دیگر شامل یک خانم ۷۶ ساله و یک آقای ۶۳ ساله مصدوم شدند که در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان بیان کرد: یک آمبولانس تا پایان رهسپاری مسافران به منازل‌شان در محل فرودگاه باقی ماند.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره آخرین جزئیات بروز نقص فنی در هواپیمای بوئینگ 737 مسیر مشهد - اصفهان که در فرودگاه اصفهان دچار حادثه شد، توضیح داد: بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر مشهد - اصفهان هنگام نشستن در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نقص فنی در یکی از ارابه‌های فرود شد.

وی افزود: این حادثه ساعت 17:07 امروز رخ داد و همه 119 سرنشین هواپیما به کمک عوامل مستقر در فرودگاه از هواپیما  تخلیه شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: بر اثر این حادثه این هواپیما هم از باند خارج شد، اما خوشبختانه به مسافران آسیبی وارد نشد؛  طبق گزارش اولیه که به دست سازمان هواپیمایی رسیده، یکی از مسافران هنگام خروج از هواپیما دچار آسیب جزئی شده است.

جعفرزاده گفت: تیم بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی چگونگی بروز اشکال در هواپیمای مذکور به اصفهان اعزام شده‌اند./ فارس