تاریخ : Tue 04 Jan 2022 - 11:35
کد خبر : 67211
سرویس خبری : سیاست

راه «حاج قاسم» را ادامه می‌دهیم

سرلشکر باقری:

راه «حاج قاسم» را ادامه می‌دهیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح با هم‌افزایی ماموریت‌های مقدس خود را با اقتدار انجام می‌دهند گفت: در کرمان پایتخت مقاومت با خدای خود عهد می‌بندیم که راه شهید سلیمانی را ادامه بدهیم و در راه امام و رهبری و شهدا بایستیم و مقاومت کنیم.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش یاران حاج قاسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ‌حاج قاسم سردار دل‌های عالم است.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح با هم‌افزایی ماموریت‌های مقدس خود را با اقتدار انجام می‌دهند گفت: در کرمان پایتخت مقاومت با خدای خود عهد می‌بندیم که راه شهید سلیمانی را ادامه بدهیم و در راه امام و رهبری و شهدا بایستیم و مقاومت کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مورد حاج قاسم تعابیر با عظمتی به کار بردند که سابقه نداشت و فرمودند "باید به شهیدان حاج قاسم و ابومهدی المهندس به عنوان یک مکتب نگاه کرد" افزود: مکتب سلیمانی مدال افتخاری است که ولی‌فقیه به شهید سلیمانی اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مکتب دارای عمق، رسالت، دقت، صحت و اثرپذیری است تصریح کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز و عزت بخش است و در آموزش و تربیت نسل مسلمان جهان نقش خواهد داشت.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هر چند یک فرد است اما این فرد یک اسطوره و صاحب یک مکتب است گفت: حاج قاسم تا روز شهادت بدون هیچ خستگی در جبهه‌ها خدمتگزاری کرد و به قدر کافی برای ما درس به جای گذاشت و بر ما است که درس شهید سلیمانی را بازگو کرده و نسل به نسل منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه در تاریخ کمتر کسانی هستند که دارای ویژگی‌های ضد هم باشند و شهید مطهری در کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی(ع) این ویژگی‌ها را مطرح کردند گفت: شهید سلیمانی با تاسی از امام علی(ع) و رهبر معظم انقلاب این ویژگی‌ها را داشت.