تاریخ : Thu 30 Dec 2021 - 00:28
کد خبر : 66865
سرویس خبری : ورزش

سرنوشت نامعلوم آزمون

سویا هم به جمع مشتریان مهاجم ایرانی زنیت اضافه شد

سرنوشت نامعلوم آزمون

در‌حالی که رسانه‌های فرانسوی با اطمینان از نهایی شدن حضور سردار آزمون در لیون خبر می‌دادند، اما حالا تردیدهایی در این زمینه به‌وجود آمده و مطابق روال سال‌های اخیر دوباره فهرستی از تیم‌هایی که خواستار خرید او هستند، در رسانه‌های مختلف لیست شده است.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار آزمون بالاخره به چه تیمی می‌رود؟ این سوالی است که در این هفته‌ها و شاید در ماه‌های اخیر بارها مطرح شده و هنوز کسی شاید بجز خودش و اطرافیان نزدیکش جواب آن را نمی‌داند. در‌حالی که رسانه‌های فرانسوی با اطمینان از نهایی شدن حضورش در لیون خبر می‌دادند، اما حالا تردیدهایی در این زمینه به‌وجود آمده و مطابق روال سال‌های اخیر دوباره فهرستی از تیم‌هایی که خواستار خرید او هستند، در رسانه‌های مختلف لیست شده است. حتی این شایعه نیز مطرح است که با وجود تمام اخباری که این روزها منتشر می‌شود ممکن است او را در نیم‌فصل دوم هم در زنیت ببینیم و با پایان قراردادش با خیالی آسوده تیم بعدی‌اش را انتخاب خواهد کرد. با این حال روز گذشته اسکای اسپورتز ایتالیا در گزارشی از تمایل دوباره آتالانتا برای به‌خدمت گرفتن او خبر داد و به این ترتیب ممکن است در این ژانویه لیگ ایتالیا مقصد نهایی او باشد. این تیم پیش از این هم برای تقویت خط حمله خود آزمون را به‌عنوان یکی از گزینه‌ها مدنظر داشت، اما با نزدیک شدن به پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی دوباره تلاش‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

در این میان سایت اسپورتس روسیه هم در گزارشی از تلاش «سویا»ی اسپانیا برای خرید آزمون خبر داده و می‌نویسد: «سردار آزمون، مهاجم زنیت این روزها گزینه‌های مختلفی را پیش‌ رو دارد و باید دید درنهایت کدام تیم را برای ادامه کار انتخاب خواهد کرد. رامون مونچی، مدیر ورزشی باشگاه سویا به‌تازگی راهی سن‌پترزبورگ شده تا این مهاجم ایرانی را برای حضور در تیمش متقاعد کند. با این حال تلاش او چندان ثمربخش نبوده است؛ چراکه گفته می‌شود آزمون تمایلی به حضور در لالیگا و فوتبال اسپانیا ندارد و بازی در انگلیس یا آلمان را ترجیح می‌دهد. نیوکاسل و لیون دو تیمی هستند که گفته می‌شود برای خرید این گلزن ملی‌پوش تلاش می‌کنند، اما درنهایت با توجه به اینکه قرارداد او با زنیت رو به اتمام است، خودش باید تصمیم بگیرد که دوست دارد در چه تیمی بازی کند. از سوی دیگر دستمزد نسبتا بالای او باعث شده تا برخی باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن او تلاش چندانی نداشته باشند و درنهایت باید دید او چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد.»