تاریخ : Tue 28 Dec 2021 - 01:08
کد خبر : 66718
سرویس خبری : ورزش

سرمربی تیم دانشگاه آزاد: به این تیم جوان امید زیادی داریم

2 پیروزی برای دانشگاه آزاد اسلامی در بیستمین دوره لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور

سرمربی تیم دانشگاه آزاد: به این تیم جوان امید زیادی داریم

جوانه را که تیم جویای نام، ریشه‌دار و بازیکن‌ساز در لیگ برتر محسوب می‌شود 6-2 شکست دادیم و در بازی دوم مقابل رقیب دیرینه خود شهرداری ورامین قرار گرفتیم که دوره قبل هم قهرمان شد و همیشه رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشتیم و توانستیم با تیم جوان خودمان 5-3 پیروز شویم و امیدواریم که از گروه خودمان صعود کنیم.

به گزارش «فرهیختگان»، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی بزرگسالان باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس دیروز در خانه تکواندو پیگیری شد و دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین مبارزه خود ۶ به ۲ مقابل تیم جوانه به برتری رسید. شاگردان سیدنعمت خلیفه و رضا ایمان‌زاده در تیم دانشگاه آزاد اسلامی عصر دیروز نیز به‌مصاف تیم قدرتمند شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر رفتند و ۵ به ۳ پیروز شدند. به این ترتیب مسیر صعود هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله بعدی رقابت‌ها هموارتر شد. از هر گروه سه تیم به مرحله دوم لیگ برتر صعود می‌کند. در این دوره از رقابت‌ها ۱۱ تیم حضور دارند و در دو گروه با هم مبارزه می‌کنند. در گروه یک تیم‌های شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، جوانه، مس سونگون ورزقان و در گروه دو تیم‌های لوازم‌خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز حضور دارند.

خلیفه: امسال وضعیت بهتری داریم

نعمت خلیفه، سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از مسابقات دیروز به «فرهیختگان» گفت: «خدا را شکر دو برد خوب کسب کردیم. جوانه را که تیم جویای نام، ریشه‌دار و بازیکن‌ساز در لیگ برتر محسوب می‌شود 6-2 شکست دادیم و در بازی دوم مقابل رقیب دیرینه خود شهرداری ورامین قرار گرفتیم که دوره قبل هم قهرمان شد و همیشه رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشتیم و توانستیم با تیم جوان خودمان 5-3 پیروز شویم و امیدواریم که از گروه خودمان صعود کنیم.»

وی درباره بازیکنان تیمش و اینکه کدام نفرات جدا شدند و نفرات فعلی در چه سطحی هستند، گفت: «اکثر نفرات ما دانشجوی دانشگاه هستند. از تیم دوره قبل 30 تا 40 درصد از جوانان را حفظ کردیم و دوسال هست که ملی‌پوشان را نداریم و با میانگین سنی 19 سال درحال رقابتیم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.»

خلیفه درباره آخرین وضعیت آرمین هادی‌پور که دچار مصدومیت بود، اظهار داشت: «آرمین پایش را جراحی کرد و درحال سپری کردن دوران نقاهت است و امیدواریم هرچه زودتر بتواند به شرایط مبارزه کردن برگردد. او هم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و محصول این تیم است ولی با توجه به شرایطش بعید می‌دانم تا قبل از نوروز به شرایط بازی برسد.»

وی درباره سایر مسابقات تیمش تصریح کرد: «بازی‌های بعدی ما با فرمانیه و مس سونگون است. در آخرین تقابل مقابل فرمانیه موفق نبودیم و سونگون هم ملی‌پوشان زیادی را در اختیار دارد اما به تیم خود ایمان داریم و نفرات ما به خودباوری کامل رسیده‌اند و امیدواریم نتایج خوب را ادامه دهیم.»

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نتایج ضعیف در دور قبل با اشاره به سوابق تیمش ادامه داد: «تیم ما 5 بار قهرمان آسیا و 5 دوره هم قهرمان لیگ برتر شده و یکی از ریشه دار‌ترین تیم‌ها و به نظرم پرافتخارترین تیم ایران است که سابقه قهرمانی در جهان را هم داریم. فصل گذشته به‌خاطر شرایط کرونا وضعیت خوبی نداشتیم و فرصتی هم برای جبران نبود اما امسال وضعیتی خوب و شرایط بهتری نسبت به دوره گذشته داریم و ان‌شاءالله با این تیم شرمنده نخواهیم شد؛ تیمی که هم بازیکنان و هم مربیانش از اعضای دانشگاه آزاد اسلامی هستند. اردوی خوبی هم به مدت چهار روز برپا شد و به‌طورکلی وضعیت خوبی بر تیم چه از نظر فنی و چه مسائل روحی روانی حاکم است. از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی که مشکلات قبلی را هم حل کردند، تشکر می‌کنم.»