تاریخ : Wed 15 Dec 2021 - 02:03
کد خبر : 65806
سرویس خبری : ورزش

میتینگ ضدصدری

تجمع مقابل وزارت از استقلال به پرسپولیس رسید

میتینگ ضدصدری

هواداران معترض بنرهای متعددی علیه سرپرست فعلی باشگاه در دست داشتند و خواستار برکناری مجید صدری بودند. جالب اینکه صدری به جمع معترضان رفت و تلاش کرد آنها را به آرامش دعوت کند. وی تاکید کرد که به سختی توانسته پول لازم برای تسویه‌حساب با کالدرون را فراهم کند و قطعا تا جمعه پنجره‌های باشگاه باز می‌شود.

به گزارش «فرهیختگان»، ادامه بلاتکلیفی مدیریتی پرسپولیس و تاخیر فراوان از سوی وزارت ورزش برای معرفی هیات‌مدیره و مدیرعامل جدید و البته انتقاد هواداران از وضعیت فعلی باشگاه به خاطر بسته ماندن پنجره‌ها، بازی نکردن بازیکنان تاجیک، رفتن رادوشوویچ و سایر مسائل باعث شد دیروز گروهی از هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند، اتفاقی که در سال‌های اخیر بارها برای هواداران تیم رقیب رخ داده بود. وحید قلیچ از پیشکسوتان پرسپولیس هم در تجمع حضور داشت.

هواداران معترض بنرهای متعددی علیه سرپرست فعلی باشگاه در دست داشتند و خواستار برکناری مجید صدری بودند. جالب اینکه صدری به جمع معترضان رفت و تلاش کرد آنها را به آرامش دعوت کند. وی تاکید کرد که به سختی توانسته پول لازم برای تسویه‌حساب با کالدرون را فراهم کند و قطعا تا جمعه پنجره‌های باشگاه باز می‌شود. ضمن اینکه قول قهرمانی ششم را هم به هواداران داد. با این حال ظاهرا اقناع لازم صورت نگرفت و شعارها علیه صدری در حضور خودش نیز شنیده می‌شد. خیلی‌ها معتقد بودند سرپرست فعلی مدیرعاملی که نزدیکانش می‌گویند مدعی است به‌طور جدی دنبال مدیرعاملی است، باید به این سوال پاسخ بدهد که پول تهیه شده در قالب درآمدزایی بوده یا مانند اقدامات مدیران قبلی به وسیله قرض تهیه شده و باشگاه باید مدتی بعد درگیر پس دادن پول شود.

صدری در ادامه به داخل وزارت رفت و برخی از هواداران هم به نمایندگی از تجمع‌کنندگان با او همراه شدند و جلسه‌ای یک ساعته بین طرفین برگزار شد و صدری تلاش کرد آنها را متقاعد کند که در ماجرای پرداخت پول به کالدرون باشگاه مشکل جدی برای انتقال داشته و اصرار مربی آرژانتینی به ارائه شماره حساب در سوئیس باعث این همه تاخیر و مشکل شده است. درنهایت وی تاکید کرد که به‌زودی در یک نشست خبری به سوالات پاسخ جامعی خواهد داد.