تاریخ : Wed 15 Dec 2021 - 01:28
کد خبر : 65795
سرویس خبری : ورزش

جمع‌آوری پول برای صیادمنش

هواداران زوریا برای حفظ ستاره ایرانی دست به کار شدند

جمع‌آوری پول برای صیادمنش

درخشش صیادمنش در طول دوران حضورش در زوریا باعث شده تا هواداران این تیم به‌شدت باشگاه را برای حفظ او تحت فشار قرار دهند اما پرداخت چنین مبلغی برای باشگاهی نه‌چندان نامدار در فوتبال اروپا چندان راحت نیست.

به گزارش «فرهیختگان»، اللهیار صیادمنش همان‌گونه که خودش پس از درخشش برابر دینامو کی‌یف و گلزنی برابر این تیم مدعی گفت احتمالا آخرین بازی خود با لباس زوریا را برگزار کرده و در پایان ماه جاری میلادی باید به فنرباغچه برگردد تا نیم‌فصل دوم را در این تیم ترکیه‌ای ادامه دهد. بایان حال سایت «فوتبال اوکراین» در خبری از ابتکار جالب هواداران زوریا برای حفظ این ستاره جوان و گلزن ایرانی نوشته است. در مطلب این سایت آمده است: «هواداران زوریا به دنبال راه‌حلی هستند تا به هر طریق ممکن بتوانند صیادمنش را در این تیم نگه دارند و در تازه‌ترین راهکار خود مشغول جمع‌آوری پول لازم برای خرید او هستند. آنها صندوقی را در این زمینه تاسیس کرده‌اند تا بتوانند هزینه خرید این مهاجم ایرانی را تامین کنند. این موضوع را یکی از اعضای باشگاه پس از تساوی این تیم برابر دینامو کی‌یف در هفته هجدهم لیگ اوکراین خبر داد. این کار قرار است به صورت آنلاین انجام شود و قرار است با جمع‌آوری این پول هزینه لازم برای خرید این بازیکن 20 ساله تامین شود. قرارداد قرضی این بازیکن با زوریا روز 31 دسامبر جاری به انتها می‌رسد و این باشگاه اگر نتواند 3.5 میلیون یورویی که در قرارداد برای قطعی کردن ماندن صیادمنش در این تیم را تامین کند، او باید به فنرباغچه برگردد.»

درخشش صیادمنش در طول دوران حضورش در زوریا باعث شده تا هواداران این تیم به‌شدت باشگاه را برای حفظ او تحت فشار قرار دهند اما پرداخت چنین مبلغی برای باشگاهی نه‌چندان نامدار در فوتبال اروپا چندان راحت نیست. حتی اگر این ستاره جوان و آینده‌دار بهترین بازیکن تیمش در این فصل باشد و حتی در آخرین هفته حضورش در این باشگاه هم به‌عنوان بهترین بازیکن هفته هجدهم معرفی شد و در تیم منتخب هفته جای گرفت. سایت لیگرتاوکراین در این هفته با بررسی تمامی دیدارهای انجام شده، صیادمنش را شایسته عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد و او پیش از ترک اوکراین آخرین جایزه خود را نیز با درخشش در دیدار دشوار برابر دینامو کی‌یف و گلزنی برابر این تیم گرفت.