تاریخ : Mon 13 Dec 2021 - 02:16
کد خبر : 65625
سرویس خبری : ورزش

کار سخت رضاوند برای بازگشت به ترکیب

مرادی به سپاهان نمی‌رسد، وریا برای نود آماده می‌شود

کار سخت رضاوند برای بازگشت به ترکیب

غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد و دو دیدار بعدی این تیم را از دست داد حالا با اعلام نظر پزشکان استقلال به دیدار مقابل سپاهان هم نخواهد رسید.

به گزارش «فرهیختگان»، استقلال درحالی سه‌شنبه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت که به‌طور حتم برای این دیدار وریا غفوری، کاپیتان خود را به‌همراه نخواهد داشت. غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد و دو دیدار بعدی این تیم را از دست داد حالا با اعلام نظر پزشکان استقلال به دیدار مقابل سپاهان هم نخواهد رسید، این درحالی است که تلاش پزشکان این تیم برای رساندن او به دیدارهای بعد ازجمله دیدار مقابل نود ارومیه که هفته آینده از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی برگزار می‌شود، آغاز شده است. غفوری طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال شرکت نکرد و در کلینیک طرف قرارداد با این باشگاه کارهای اختصاصی برای برطرف‌کردن مصدومیت خود را انجام داد. آرش رضاوند نیز دیگر مصدوم آبی‌پوشان در این دیدار به‌شمار رفته با این حال رضاوند به‌تازگی نرم‌دوی را آغاز کرده و او هم احتمالا به بازی با نود خواهد رسید. هرچند زوج آماده زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور در میانه میدان کمی تا حدودی خیال فرهاد مجیدی را از بابت غیبت رضاوند راحت کرده و این درحالی است که اگر این زوج در دیدار مقابل سپاهان هم جواب بدهد کار رضاوند برای بازگشت به ترکیب اصلی بیشتر از هر زمان دیگری سخت خواهد شد.

همچنین بابک مرادی که چند هفته‌ای به‌خاطر موارد انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است و از تمرینات به‌دور بوده با بخشیده شدن و کسر پنج‌درصد از قراردادش به تمرینات استقلال بازگشت با این حال چون از لحاظ بدنی این بازیکن نسبت به سایرین بسیار عقب است بعید به‌نظر می‌رسد مرادی نیز در فهرست دیدار مقابل سپاهان از طرف کادرفنی قرار بگیرد.