تاریخ : Wed 08 Dec 2021 - 01:06
کد خبر : 65312
سرویس خبری : ورزش

دانشگاه آزاد چهارم شد

قهرمانی نماینده آمل در لیگ برتر کشتی فرنگی

دانشگاه آزاد چهارم شد

عصر دیروز دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام یادگارامام‌(ره) بدون تماشاگر در سالن ۱۲هزار نفری آزادی تهران و در حضور چهره‌هایی مثل حمید سوریان، محمد بنا، بهروز حضرتی‌پور، علیرضا دبیر، محمدعلی و محمدرضا گرایی برگزار شد.

به گزارش «فرهیختگان»، عصر دیروز دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام یادگارامام‌(ره) بدون تماشاگر در سالن ۱۲هزار نفری آزادی تهران و در حضور چهره‌هایی مثل حمید سوریان، محمد بنا، بهروز حضرتی‌پور، علیرضا دبیر، محمدعلی و محمدرضا گرایی برگزار شد. در این رقابت نفس‌گیر، فرنگی‌کاران دانشگاه آزاد اسلامی که پارسال با شایستگی نایب‌قهرمان لیگ برتر شده بودند در مصاف با تیم اندیشه‌نگار پارس لرستان با نتیجه ۶ به ۴ متحمل شکست شدند و در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار گرفتند.

دیدار فینال هم بین دو تیم سیناصنعت ایذه و فولادین‌ذوب آمل برگزار شد. سیناصنعت که نتوانسته بود از کشتی‌گیران خارجی‌ در مرحله پایانی استفاده کند، در 4مبارزه ابتدایی به برد رسید، اما در ادامه هر 6نماینده فولادین‌ذوب مقابل حریفان به پیروزی رسیدند تا این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی دست پیدا کند.