تاریخ : Sun 05 Dec 2021 - 01:00
کد خبر : 65015
سرویس خبری : دانشگاه

کلاس‌های زیر ۱۰ نفر در مقطع کاردانی و کارشناسی  حضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس:

کلاس‌های زیر ۱۰ نفر در مقطع کاردانی و کارشناسی حضوری برگزار می‌شود

تلاش داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها رعایت شود و دانشجویان باید حداقل فاصله اجتماعی یک متر و 20 سانتی‌متر را رعایت کنند. کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز به‌صورت حضوری آماده کار هستند.

احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس نیز درخصوص برگزاری کلاس‌ها در این استان گفت: «کلاس‌ها در شهرستان‌های آبی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و همچنین کلاس‌های زیر 10نفر در مقطع کاردانی و کارشناسی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.»

او با بیان اینکه تعداد دانشجویان در مقطع ارشد و دکتری عموما زیر 30 نفر است، ادامه داد: «بنابراین تمام کلاس‌ها در این دو مقطع به‌صورت حضوری است و دانشجویان ملزم به حضور در کلاس‌ها هستند تا از درس‌ها بازنمانند. برای امتحانات نیز هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما باتوجه به دستور دکتر طهرانچی و وضعیت فعلی به احتمال 90 درصد دانشجویان باید خود را برای امتحانات حضوری آماده کنند.»  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس بیان کرد: «البته استقبال ازسوی دانشجویان برای شرکت در کلاس‌ها کم بوده و بیشتر تمایل دارند به‌صورت مجازی در کلاس‌ها حاضر شوند. البته باتوجه به دستورالعمل، دانشجویان باید خود را برای شرکت در کلاس‌ها آماده کنند و خوابگاه‌ها نیز آماده شده و دانشجویان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این امکان استفاده کنند.»

کامرانی در ادامه تصریح کرد: «تلاش داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها رعایت شود و دانشجویان باید حداقل فاصله اجتماعی یک متر و 20 سانتی‌متر را رعایت کنند. کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز به‌صورت حضوری آماده کار هستند.»