تاریخ : Sat 04 Dec 2021 - 00:37
کد خبر : 64896
سرویس خبری : ورزش

گل حاج‌صفی بین زیباترین‌ها

گل حاج‌صفی بین زیباترین‌ها

احسان حاج‌صفی که در هفته‌های اخیر در لیگ کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند در دیدار جام‌حذفی موفق شد یکی از چهار گل تیمش را به زیبایی وارد دروازه حریف کند و یکی از تماشایی‌ترین گل‌های این دور جام را زد. حاج‌صفی پیش از این در لیگ هم توانسته بود برای آاک گل بزند و این‌بار در حضور 90دقیقه‌ای در ترکیب تیمش توانست بازهم موثر ظاهر شود.

به گزارش «فرهیختگان»، رقابت‌های جام‌حذفی یونان برای دو بازیکن ایرانی آاک خوش‌یمن بود و باعث شد علاوه‌بر کریم انصاری‌فرد که در خط‌حمله این تیم حضور دارد و یکی از بهترین گلزنان این فصل تیم است، پای احسان حاج‌صفی هم در این رقابت‌ها به گل باز شود. انصاری‌فرد در دیدار چهارشنبه‌شب برابر کیفیسا گل نخست تیمش را زد و گل چهارم آاک را نیز حاج‌صفی وارد دروازه حریف کرد تا این تیم با برتری 4 بر صفر صعود آسانی به دور بعد داشته باشد. سایت «آگرینیوپرس» یونان گل مدافع چپ‌پای ایرانی را به‌عنوان یکی از 5گل برتر این مرحله از رقابت‌های جام‌حذفی انتخاب کرد و نوشت: «احسان حاج‌صفی که در هفته‌های اخیر در لیگ کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند در دیدار جام‌حذفی موفق شد یکی از چهار گل تیمش را به زیبایی وارد دروازه حریف کند و یکی از تماشایی‌ترین گل‌های این دور جام را زد. حاج‌صفی پیش از این در لیگ هم توانسته بود برای آاک گل بزند و این‌بار در حضور 90دقیقه‌ای در ترکیب تیمش توانست بازهم موثر ظاهر شود.»

ازسوی دیگر سایت «انوسی» یونان نیز در گزارشی از وضعیت آاک نوشته است: «این تیم یونانی در جام‌حذفی برد خوبی کسب کرد و حالا آمار جالبی در این فصل از خود به‌جای گذاشته است. درحالی که زمان زیادی از فصل سپری نشده اما 13بازیکن مختلف این تیم توانسته‌اند برای آاک گلزنی کنند که نشان می‌دهد سرمربی جدید تنها روی بازیکنان محدود تکیه ندارد و با استفاده از نفرات مختلف تلاش دارد بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشد. فعلا آرائوخو با 6گل بهترین گلزن این فصل آاک است و پشت‌سر او چوبر(5) و انصاری‌فرد(4) قرار دارند. احسان حاج‌صفی هم این هفته در جام‌حذفی دومین گلش را برای این تیم زد تا با وجود دقایق کمی که در زمین حضور داشته، عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد. آاک در این فصل 14بازی انجام داده و مجموعا 30گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است.»