تاریخ : Sat 04 Dec 2021 - 03:03
کد خبر : 64894
سرویس خبری : ورزش

مطهری: برد را با یک فوتبال خوب می‌خواهیم

مطهری: برد را با یک فوتبال خوب می‌خواهیم

این بازی در کتاب تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و خیلی مهم است که قواعد فوتبال در این بازی رعایت شود و بتوانیم حس خوب و بازی خوبی را به بیننده‌های تلویزیونی و هواداران دو تیم ارائه بدهیم.

به گزارش «فرهیختگان»، در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، حمید مطهری دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و تعدادی از اهالی رسانه به خاطر غیبت یحیی گل‌محمدی این نشست خبری را تحریم کردند مطهری درباره دربی گفت: «این بازی در کتاب تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و خیلی مهم است که قواعد فوتبال در این بازی رعایت شود و بتوانیم حس خوب و بازی خوبی را به بیننده‌های تلویزیونی و هواداران دو تیم ارائه بدهیم. ما یک گروه مبارز و جنگجو هستیم و فوق‌العاده از اینکه با هم هستیم لذت می‌بریم. خیلی خوب تمرین کردیم و خودمان را از هر نظر آماده این بازی کردیم. دوست دارم که یک فوتبال قابل احترام و همراه با سه امتیاز را شاهد باشیم. می‌دانم که سه امتیاز این بازی برای هواداران‌مان خیلی ارزشمند است ولی برای ما مهم‌تر بعد از سه امتیاز این است که یک فوتبال تماشاگرپسند و قابل احترام را ارائه بدهیم.»

وی درباره غیبت گل‌محمدی تصریح کرد: «اگر آقای گل‌محمدی تشریف نیاوردند به خاطر این است که کسالت داشتند و من همین‌جا عذرخواهی می‌کنم و ایشان هم عذرخواهی کردند.»  مطهری با اشاره به بحث داوری گفت: «این هفت هفته را مرور کنید و ببینید که چه تیمی از داوری‌ها سود برده و چه تیمی ضرر کرده است. خیلی مشخص و واضح است. یک درخواست دارم که VAR به فوتبال ما اضافه شود و درنهایت نفع این را هم داورها خواهند برد و هم تیم‌ها و حقی پایمال نخواهد شد.»