تاریخ : Wed 01 Dec 2021 - 15:32
کد خبر : 64792
سرویس خبری : دانشگاه

راه‌اندازی سامانه پیامکی منادا در دانشگاه آزاد

راه‌اندازی سامانه پیامکی منادا در دانشگاه آزاد

سامانه پیامکی منادا به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش «فرهیختگان»، مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی «سامانه پیامکی منادا» با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی نقل و انتقالات و میهمانی خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به سامانه‌محور بودن فرآیند نقل و انتقالات دانشجویی، تمامی مراحل نقل و انتقال از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان مرکزی دانشگاه وجود ندارد.

دکتر صلواتی ادامه داد: براین اساس؛ برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند. این امر باعث می‌شود دانشجویان نیازی به مراجعه به سازمان مرکزی  نداشته باشند.