تاریخ : Mon 29 Nov 2021 - 16:26
کد خبر : 64590
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

‍ یار دبستانی من! «فرهیختگان» اینجاست

سومین صفحه راه‌اندازی شد

‍ یار دبستانی من! «فرهیختگان» اینجاست

اینستاگرام زاییده دیار کفر است اما با این تیرباران ناجوانمردانه صفحه‌ها هی به ما یادآوری می‌کند اینجا دیار فانی است، همین‌جا هم تا کی بماند الله اعلم! این سومین صفحه «فرهیختگان» در این غریبستان است.

به گزارش «فرهیختگان»، اواخر خرداد ۱۴۰۰ که صفحه اول «فرهیختگان» را از دست دادیم، کوچ کردیم به صفحه دوم، در مطلبی که دوستان و آشنایان و دشمنان و... را از این جابجایی اجباری مطلع می‌کردیم، نوشتیم «ما خانه به دوشیم» و از این حرفا! اینستاگرام نامرد این رجز ساده را جدی گرفته و صفحه دوم را هم ناک‌اوت‌ کرد! راستش آنقدر اطلاعیه دادیم که بیاید فلان‌جا دور هم خبرهای روز را بخوانیم و غر بزنیم و تایید کنیم و ... خسته شدیم، اما علی‌الحساب چاره‌ای نیست!

حالا گویا قرار است اینستاگرام با قانون جدید مجلس در همین تهران خودمان دفتر بزند! وقتی آمدند اینجا می‌ریم سوال می‌کنیم آخه چرا مرد حسابی؟! صفحه طفلی را با هزار سختی صبح و شام تیمار کن و خبر از گل و بلبل مملکت بده، دست آخر چند هزار فرسخ آنسوتر با یک کلیک هواش کنی؟!

اینستاگرام زاییده دیار کفر است اما با این تیرباران ناجوانمردانه صفحه‌ها هی به ما یادآوری می‌کند اینجا دیار فانی است، همین‌جا هم تا کی بماند الله اعلم!

اینجا همانطور که آخر اسم‌مان نوشتیم سومین صفحه «فرهیختگان» در این غریبستان است، شیر مادر و نان پدر حلال‌تان ما را به رفقایی که قبلاً با ما بودند یا احیانا توفیق آشنایی با آنها را نداشتیم معرفی کنید، لطفا!