تاریخ : Sat 27 Nov 2021 - 02:02
کد خبر : 64364
سرویس خبری : ورزش

احتمال بازگشت حاج‌صفی به ترکیب آاک

احتمال بازگشت حاج‌صفی به ترکیب آاک

آرگیریوس جیانیکیس، سرمربی آاک پس از اینکه تیمش در دو بازی قبلی نتوانست نتایج قابل‌قبولی کسب کند احتمالا دست به تغییراتی در ترکیب خواهد زد. شاگردان او ابتدا برابر آپولون‌سمیرنیس به تساوی رسیدند و سپس مغلوب المپیاکوس شدند تا در فاصله کمی 5امتیاز را از دست بدهند. با توجه به جلسه تمرینی این تیم در روز پنجشنبه به‌نظر می‌رسد او از نورالدین آمرابات و احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد و این دو بازیکن جانشین لاوی گارسیا و میلاد محمدی خواهند شد.

به گزارش «فرهیختگان»، آاک آتن عصر امروز و در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یونان به مصاف جیانینا می‌رود و پس از شکست در دربی آتن به‌دنبال جبران این ناکامی و بازگشت به روند خوب خود در هفته‌های گذشته است. سایت «اسپورت‌تایم» یونان در گزارشی از مسابقه امروز و تغییرات احتمالی ترکیب آاک نوشت: «آرگیریوس جیانیکیس، سرمربی آاک پس از اینکه تیمش در دو بازی قبلی نتوانست نتایج قابل‌قبولی کسب کند احتمالا دست به تغییراتی در ترکیب خواهد زد. شاگردان او ابتدا برابر آپولون‌سمیرنیس به تساوی رسیدند و سپس مغلوب المپیاکوس شدند تا در فاصله کمی 5امتیاز را از دست بدهند. با توجه به جلسه تمرینی این تیم در روز پنجشنبه به‌نظر می‌رسد او از نورالدین آمرابات و احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد و این دو بازیکن جانشین لاوی گارسیا و میلاد محمدی خواهند شد. با توجه به اینکه این دو بازیکن در بازی قبلی آاک عملکرد قابل‌قبولی نداشتند به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم این دو تغییر را برای بهتر شدن شرایط تیمش درنظر دارد و در سایر پست‌ها همان نفرات قبلی به‌کار گرفته خواهند شد. در خط حمله هم احتمالا در این بازی بازهم آرائوخو انتخاب نخست سرمربی خواهد بود. احسان حاج‌صفی پس از ورود محمدی به این تیم بیشتر نیمکت‌نشین شد و حالا این فرصت را دارد تا توانایی‌های خود را نمایش دهد.» سایت «آن‌اسپورتز» هم در گزارشی با توجه به اشتباه منجر به گل محمدی در بازی قبلی معتقد است این بازیکن از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار ندارد و به همین دلیل سرمربی تیم در تمرینات اخیر تیمش بیشتر حاج‌صفی را در سمت چپ خط دفاعی‌اش به‌کار گرفته است که نشان می‌دهد احتمالا این هفته از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد.

آاک آتن با 6امتیاز کمتر نسبت به المپیاکوس در رده دوم جدول لیگ یونان قرار دارد و پس از مسابقه امروز، روز چهارشنبه در جام‌حذفی رودرروی کیفیسیا قرار می‌گیرد.