تاریخ : Tue 23 Nov 2021 - 01:59
کد خبر : 64145
سرویس خبری : ورزش

کریم موثر بود، محمدی ضعیف

بازتاب شکست آاک با سه بازیکن ایرانی‌اش در دربی آتن

کریم موثر بود، محمدی ضعیف

آاک در دیدار مهم هفته دهم اگرچه در برخی مقاطع بازی نمایش بسیار خوبی داشت اما درنهایت با اشتباهات بزرگی که مرتکب شد بازی را به المپیاکوس باخت. در این بازی میلاد محمدی شب خوبی را پشت‌سر نگذاشت و درحقیقت پاس اشتباه او باعث به ثمر رسیدن گل سوم حریف شد و به‌نوعی به العربی پاس گل داد. عملکرد او برخلاف دیدارهای قبلی آاک اصلا خوب نبود و نتوانست در این دیدار مهم برای تیمش مثمرثمر باشد.

به گزارش «فرهیختگان»، آاک آتن در هفته دهم رقابت‌های لیگ یونان و در دربی حساس آتن برابر المپیاکوس شکستی تلخ را متحمل شد تا با ناکامی در این دیدار خانگی فرصت کم‌کردن فاصله با همشهری صدرنشین خود را از دست بدهد. آاک که آخرین‌بار در سال2018 موفق به شکست این رقیب قدیمی شده در 11بازی اخیر خود در دربی آتن 8باخت و 3تساوی به‌دست آورده و آمار خوبی برابر این تیم مدعی نداشته است. آنها این‌بار هم در بازی رفت برابر المپیاکوس نتیجه‌ای بهتر از شکست کسب نکردند و اگرچه همچنان رتبه دوم جدول را دراختیار دارند اما فاصله دو تیم به 6امتیاز افزایش یافته است. سایت «انوسی» یونان در گزارشی از این دیدار درباره عملکرد بازیکنان آاک نوشت: «آاک در دیدار مهم هفته دهم اگرچه در برخی مقاطع بازی نمایش بسیار خوبی داشت اما درنهایت با اشتباهات بزرگی که مرتکب شد بازی را به المپیاکوس باخت. در این بازی میلاد محمدی شب خوبی را پشت‌سر نگذاشت و درحقیقت پاس اشتباه او باعث به ثمر رسیدن گل سوم حریف شد و به‌نوعی به العربی پاس گل داد. عملکرد او برخلاف دیدارهای قبلی آاک اصلا خوب نبود و نتوانست در این دیدار مهم برای تیمش مثمرثمر باشد. او نه‌تنها در کارهای دفاعی نمایش خوبی نداشت و بارها برابر حملات حریف به مشکل خورد بلکه در حملات تیمش نیز نتوانست موفق باشد و به تیمش برای جبران این شکست کمک کند. کریم انصاری‌فرد هم در اواخر نیمه دوم راهی زمین شد و اگرچه فرصت زیادی نداشت اما کمک زیادی به تیمش کرد و بسیار تاثیرگذار بود. پاس زیبای او برای آرائوخو گل دوم آاک را به‌دنبال داشت و بارها خط‌دفاعی حریف را آزار داد و اگرچه نتوانست مانع از شکست تیمش شود اما درمجموع عملکرد خوبی ارائه کرد. احسان حاج‌صفی دیگر تعویضی آاک بود که پس از اشتباه محمدی روی گل سوم، جانشین او شد. این مدافع ایرانی تلاش زیادی کرد تا در کارهای تهاجمی به تیمش کمک کند و زمانی که تیم به‌دنبال رسیدن به گل سوم بود حرکت‌های زیادی از سمت چپ زمین انجام داد اما درنهایت توفیقی نداشت و نتوانست در فرصت کمی که داشت به تیمش کمک کند.»

سایت «sdna» این کشور نیز به عملکرد محمدی در این مسابقه نمره ضعیف 3 داد و نوشت: «محمدی در دربی آتن شب خوبی را پشت‌سر نگذاشت و درحالی که به‌نظر می‌رسید آاک می‌تواند بازی را به تساوی 2-2 برساند با اشتباهش سبب شد بازی 3 بر یک شود و بلافاصله پس از این حرکت نیز تعویض شد. حاج‌صفی، جانشین او هم نتوانست کار خاصی برای تیمش انجام دهد و درحالی که تیم 3 بر یک عقب بود حضور او هم چندان موثر نبود. همزمان با او کریم انصاری‌فرد راهی زمین شد که برخلاف دو هموطنش نمایش خوبی داشت و توانست یک پاس‌گل بدهد که به همین دلیل به‌نظر شایسته نمره خوبی از این بازی است.»