تاریخ : Sun 14 Nov 2021 - 02:23
کد خبر : 63601
سرویس خبری : ورزش

سخنگوی استقلال فردا انتخاب می‌شود؟

معارفه کریمی در جلسه هیات‌مدیره باشگاه

سخنگوی استقلال فردا انتخاب می‌شود؟

جلسه بعدی هیات‌مدیره باشگاه استقلال قرار است فردا دوشنبه با حضور تمامی اعضا و احتمالا در محل این باشگاه برگزار شود. نکته قابل‌توجه اینکه در این جلسه سیدحجت کریمی، سرپرست تیم‌های ملی کشتی ایران که به‌تازگی حکم وی برای حضور در هیات‌مدیره باشگاه استقلال صادر شده است، شرکت خواهد کرد.

به گزارش «فرهیختگان»، جلسه بعدی هیات‌مدیره باشگاه استقلال قرار است فردا دوشنبه با حضور تمامی اعضا و احتمالا در محل این باشگاه برگزار شود. نکته قابل‌توجه اینکه در این جلسه سیدحجت کریمی، سرپرست تیم‌های ملی کشتی ایران که به‌تازگی حکم وی برای حضور در هیات‌مدیره باشگاه استقلال صادر شده است، شرکت خواهد کرد.

البته کریمی در جلسه قبلی که دوشنبه دوهفته گذشته به میزبانی مهدی افضلی برگزار شد برای دقایقی کوتاه درجمع اعضای هیات‌مدیره حاضر شده اما معارفه رسمی وی در جلسه آتی برگزار خواهد شد.

همچنین به احتمال زیاد در جلسه فوق یکی از اعضا به‌عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شود تا بعد از این ارتباطات رسانه‌ای از طریق سخنگو پیش برود.

ازسوی دیگر قرار است درباره موضوع تبلیغات محیطی آخرین تحولات بررسی شده، همچنین چند طرح و ایده اقتصادی جدید نیز مورد ارزیابی هیات‌مدیره باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مجتبی عبداللهی عضو قبلی هیات‌مدیره که به‌تازگی استاندار البرز شده از حضور در جمع اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال انصراف داده و سیدحجت کریمی جایگزین وی شده است.