تاریخ : Thu 11 Nov 2021 - 02:59
کد خبر : 63477
سرویس خبری : ورزش

اسکوچیچ: به طارمی نیاز داریم اما ارزش‌ها هم مهمند

اسکوچیچ: به طارمی نیاز داریم اما ارزش‌ها هم مهمند

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان اظهار داشت: از اهمیت بازی باخبر هستیم و این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی بگیریم.

به گزارش «فرهیختگان»، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان اظهار داشت: «از اهمیت بازی باخبر هستیم و این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی بگیریم. می‌دانیم بازی آسانی نداریم و برای تیم لبنان احترام خاصی قائلیم. می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. از کیفیت خودمان هم آگاه و مطمئن هستیم می‌توانیم با حداکثر تلاش نتیجه خوبی از این زمین بگیریم.»

سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان درباره عدم دعوت مهدی طارمی به اردوی این تیم یادآور شد: «تیم‌ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.»

اسکوچیچ درباره اینکه تیم‌ملی ایران در صدر جدول گروه Aقرار دارد و چقدر شانس و احتمال می‌دهد تیمش با موفقیت این مسیر را برای حضور در جام‌جهانی ادامه بدهد، گفت: «اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادها صحبت کنم، اما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی است که در پیش داریم و می‌دانیم با کیفیت‌مان می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.»