تاریخ : Tue 09 Nov 2021 - 02:59
کد خبر : 63309
سرویس خبری : ورزش

حسینی نیمکت‌نشین می‌شود؟

اشتباه در شیراز معادلات را برهم زد

حسینی نیمکت‌نشین می‌شود؟

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» اشتباه ثانیه‌های پایانی سیدحسین حسینی معادلات دروازه‌بان‌های استقلال را برای دیدار هفته پنجم این تیم مقابل نساجی که بعد از وقفه چندروزه به‌خاطر برگزاری دیدارهای تیم‌ملی برگزار خواهد شد، به‌هم زده و این احتمال وجود خواهد داشت تا برای دیدار مقابل نماینده استان مازندران در لیگ برتر مظاهری یا رضایی درون دروازه قرار بگیرند.

به گزارش «فرهیختگان»، با آغاز رقابت‌های لیگ برتر، حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار گرفت و مجیدی نشان داد به این گلر بیشتر از ۲دروازه‌بان دیگر تیمش یعنی رشید مظاهری و علیرضا رضایی اعتقاد دارد. اتفاقا حسینی تا قبل از دیدار مقابل فجرسپاسی عملکرد بدی را از خود ارائه نداد و حتی با وجود آنکه مظاهری در دیدار مقابل ذوب‌آهن در دقایق زیادی درون دروازه استقلال قرار گرفت اما بازهم برای دو دیدار بعدی استقلال مقابل تراکتور و فجر به حسینی اعتماد شد.

مرد شماره یک استقلال اما در بازی اخیر این تیم در ثانیه‌های پایانی روی یک اشتباه باعث شد تا ۳امتیاز این دیدار در شیراز برای استقلالی‌ها جا بماند و درنهایت امتیازات این بازی تقسیم شود.

حالا طبق شنیده‌های «فرهیختگان» اشتباه ثانیه‌های پایانی سیدحسین حسینی معادلات دروازه‌بان‌های استقلال را برای دیدار هفته پنجم این تیم مقابل نساجی که بعد از وقفه چندروزه به‌خاطر برگزاری دیدارهای تیم‌ملی برگزار خواهد شد، به‌هم زده و این احتمال وجود خواهد داشت تا برای دیدار مقابل نماینده استان مازندران در لیگ برتر مظاهری یا رضایی درون دروازه قرار بگیرند.