تاریخ : Tue 09 Nov 2021 - 01:03
کد خبر : 63308
سرویس خبری : ورزش

تاکید فولاد: گرشاسبی باید بماند

مدیرعامل اسبق همچنان گزینه پرسپولیس است

تاکید فولاد: گرشاسبی باید بماند

هر روز خبری مبنی‌بر بازگشت گرشاسبی به تیم سابقش به گوش می‌رسد و هرچند به شکل واضح هرگز در این مورد صحبت نمی‌شود اما مسئولان باشگاه فولاد به او اطمینان دارند و مطمئن هستند که او در باشگاه فولاد می‌ماند.

به گزارش «فرهیختگان»، به‌نظر می‌رسد اوضاع تیم فولاد درحال بهبود است. ابتدا پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه باز شد و در ادامه مربی‌ای که تیم را قهرمان کرد به این تیم برگشت و حالا آنها چند یارگیری انجام داده و در انتظار مجوز دوباره برای جذب بازیکنان هستند. تنها نقطه مبهم در این شرایط وضعیت گرشاسبی است. مدیرعامل این باشگاه به‌شدت مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است. هر روز خبری مبنی‌بر بازگشت این مدیرعامل به تیم سابقش به گوش می‌رسد و هرچند به شکل واضح هرگز در این مورد صحبت نمی‌شود اما مسئولان باشگاه فولاد به او اطمینان دارند و مطمئن هستند که او در باشگاه فولاد می‌ماند. گرشاسبی مدعی است زمانی می‌شود در این مورد صحبت کرد که جابه‌جایی صورت گیرد با این حال گودرزی به ما گفت گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد است و طبق قراردادی که با ما دارد باید به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

او به ما گفت: «گرشاسبی در این باشگاه درکنار ما می‌ماند و ما بنا را بر صداقت گذاشتیم و بر همین اساس حرفش را قبول کردیم. اگر باشگاه پرسپولیس خواهان همکاری با مدیرعامل ماست تاکنون باید نهاد مربوطه درخواست و مکاتبه صورت می‌داد درحالی که هیچ درخواستی از باشگاه ما در این خصوص نشده است. به همین دلیل ما می‌گوییم هیچ تغییری رخ نمی‌دهد و گرشاسبی مدیرعامل ما می‌ماند.»