تاریخ : Thu 04 Nov 2021 - 03:01
کد خبر : 63009
سرویس خبری : ورزش

الگوبرداری استقلال از باشگاه‌های مطرح دنیا

جلسه هیات مدیره با محوریت امور فرهنگی برگزار شد

الگوبرداری استقلال از باشگاه‌های مطرح دنیا

عصر روز دوشنبه گذشته جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال به میزبانی مهدی افضلی، عضو فرهنگی هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. نکته قابل‌توجه اینکه در این جلسه مهدی افضلی که سال‌هاست در مناصب مهمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارد و با مباحث فرهنگی بیگانه نیست، طرح‌های مهمی را در راستای فرهنگ‌سازی باشگاه استقلال ارائه کرد.

به گزارش «فرهیختگان»: عصر روز دوشنبه گذشته جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال به میزبانی مهدی افضلی، عضو فرهنگی هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. در این جلسه، طرح ویژه‌ای پیرامون امور فرهنگی باشگاه استقلال در 15بخش مختلف توسط مهدی افضلی مطرح شد که به تصویب رسید. همچنین در این نشست، مصطفی آجرلو گزارشی درباره وضعیت تیم استقلال و امور اقتصادی باشگاه استقلال ارائه داد.

نکته قابل‌توجه اینکه در این جلسه مهدی افضلی که سال‌هاست در مناصب مهمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارد و با مباحث فرهنگی بیگانه نیست، طرح‌های مهمی را در راستای فرهنگ‌سازی باشگاه استقلال ارائه کرد. این درحالی است که در خلال صحبت‌های وی در این جلسه برخی اعضا به این موضوع اشاره کردند که در سال‌های گذشته با وجود آنکه نام باشگاه استقلال فرهنگی-ورزشی به ثبت رسیده و ابتدا واژه فرهنگی در آن به‌کار گرفته شده است، اما این مقوله در این سال‌های اخیر در برنامه‌ها و سیاست‌های مدیران ادواری باشگاه استقلال مغفول‌مانده و هیچ توجهی به آن نشده است بنابراین اعضا خواستار آن شدند تا باشگاه استقلال سیاست‌های جدیدی را برای فرهنگ‌سازی در این خصوص تدوین و تبیین کند.

در این جلسه مباحث فرهنگی باشگاه‌های مطرح دنیا با جزئیات هرچه دقیق‌تر ارائه و مقرر شد این طرح‌ها مورد بازنگری و بررسی قرار بگیرد و آنهایی که با فرهنگ کشورمان مطابقت دارند بومی‌سازی شده و راهکارهای اجرایی آن نیز مشخص شود.