تاریخ : Wed 27 Oct 2021 - 01:55
کد خبر : 62507
سرویس خبری : ورزش

صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی در گروه «ج»

مرحله رفت بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد کشور

صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی در گروه «ج»

۴۵ روز قبل از قراردادها از طریق دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها فراخوان دادیم و بهترین‌ها انتخاب شدند که ۴۰ درصد تیم فعلی هستند. برخی هم طبق شناخت قبلی انتخاب شدند.

به گزارش «فرهیختگان»: رقابت‌های مرحله رفت بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد کشور، جام یادگار امام(ره) در گروه «ج» که از صبح دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شده بود با صدرنشینی تیم جوان و تحصیلکرده دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید. شاگردان بهنام طیبی، مربی اسبق تیم ملی و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در نخستین دیدار با نتیجه ۷ به ۳ مقابل تیم شهید صدرزاده به پیروزی رسیدند. آزادکاران دانشگاه آزاد اسلامی سپس به مصاف جوانان استان البرز رفتند و این تیم را هم مقتدرانه با نتیجه ۹ به یک شکست دادند. عصر دیروز تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی، سومین و آخرین مسابقه خود را در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌ها، مقابل تیم فرم دمای اراک برگزار کرد و ۹ به یک پیروز شد. به این ترتیب رقابت‌های دور رفت گروه «ج» با صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید. در این رقابت‌ها ۱۴ تیم در چهار گروه به مصاف هم می‌روند و از هر گروه، یک تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند. دور برگشت این رقابت‌ها، هجدهم آبان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در قائمشهر برگزار خواهد شد.

 طیبی: 70 درصد تیم ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند

بهنام طیبی، سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی پس از اتمام مسابقات گفت: «قبل از رقابت‌ها دو اردوی ۱۰ و ۱۵ روزه داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم تا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. مسابقات متمرکز برگزار شد و بسیار پرفشار بود. در فاصله کشتی‌ها دو ساعت برای استراحت کشتی‌گیران زمان بود. تیم‌های جوان و پرانگیره‌ای رقبای ما بودند و خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.»

وی با بیان اینکه 70 درصد اعضای تیمش از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند تصریح کرد: «۴۵ روز قبل از قراردادها از طریق دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها فراخوان دادیم و بهترین‌ها انتخاب شدند که ۴۰ درصد تیم فعلی هستند. برخی هم طبق شناخت قبلی انتخاب شدند.»  طیبی تصریح کرد: «لیگ برگزار می‌شود تا جوان‌ها میدان ببینند و کسب تجربه کنند و به تیم ملی برسند. ما همیشه تیم جوانی داشتیم و در تیم ملی هم نماینده داشتیم. میانگین سنی تیم امسال هم زیر ۲۵ سال است.»  وی در پایان با تمجید از حمایت‌های مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از تیم کشتی گفت: «خوشحالیم که دکتر لشکری مسئولیت این بخش را برعهده دارد؛ چراکه شناخت کافی روی ورزش دارد و حرف اعضای تیم‌ها را می‌فهمد و اختیار تام به کادر مربیان داده و عجیب نیست که همه تیم‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف روی سکو هستند.»