تاریخ : Sun 24 Oct 2021 - 13:40
کد خبر : 62332
سرویس خبری : سیاست

اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم

رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب:

اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم

رئیسی، سیاست خارجی کشور را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

به گزارش «فرهیختگان»، همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز یکشنبه دوم آبان‌ماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، رئیس‌‌جمهور وجود پیامبر اکرم(ص) را بزرگترین نعمت و قله تحول برای بشریت خواند و گفتت: امام تحول‌خواه ما نیز به تبعیت از رسول اکرم(ص) و با توکل به خدا و اتکاء به مردم قیام کرد و امروز نیز سند گام دوم انقلاب راهنمای تحول در همه بخش‌های کشور و پاسخ به نیاز مردم است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود مسئله کرونا و تأمین کالاهای اساسی را دو دغدغه اصلی در آغاز کار دولت برشمرد و گفت: امروز با واکسیناسیون گسترده گام بزرگی در صیانت از سلامت مردم برداشته شده و با تأمین کالاهای اساسی نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، سیاست خارجی کشور را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.