تاریخ : Sat 16 Oct 2021 - 02:11
کد خبر : 61816
سرویس خبری : ورزش

فرار سمیعی از ورزش به صمت؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس به‌دنبال فضای کم‌تنش است

فرار سمیعی از ورزش به صمت؟

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» سمیعی برای دوری از فضای پرتنش ورزش و باشگاه پرسپولیس، فضای غیرورزشی را برای کار انتخاب کرده و شاید سر از وزارت صمت درآورد. پیش از این عنوان شده بود که وی احتمالا به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رود. باید دید این اخبار چقدر به واقعیت نزدیک است.

به گزارش «فرهیختگان»: شنیده می‌شود جعفر سمیعی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که چندی قبل به شکل ناگهانی از سمت خود استعفا داد، از مسیر  وزارت ورزش راهی وزارت صمت شده است. گفته می‌شود او از مدت‌ها قبل زمینه انتقال خود به وزارت صنعت، معدن و تجارت را فراهم کرده و در اولین فرصت راهی این وزارتخانه شده است. سمیعی در مدت حضورش در پرسپولیس به‌همراه مجید صدری، سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس مبلغی حدود 100 میلیارد تومان برای حل مشکلات این باشگاه قرض کرده و به کمک آن توانسته طلب برخی از طلبکاران باشگاه از جمله بودیمیر و البته هزینه‌های جاری باشگاه پرسپولیس و طلب فصل قبل بازیکنان تیم را بپردازد و زمینه حضور چند بازیکن جدید را هم در پرسپولیس فراهم کند. البته قرمزها باید این مبالغ را برگردانند که به دردسرهای مالی باشگاه اضافه می‌کند. اخیرا رویانیان نیز در یک مصاحبه به سمیعی طعنه زد و اعلام کرد وی یک مقطع کوتاه به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد و یکسری بدهی‌ها برجای گذاشت که بالغ بر 100 میلیارد تومان بوده است و خدا را شکر بعد از این اتفاقات دچار حاشیه نشد و به‌نوعی جان سالم به‌در برد! سمیعی در زمانی که مدیر پرسپولیس بود چندان علاقه‌ای به مصاحبه نشان نداد و در این مدت هم ترجیح داده در قبال مسائل مطرح شده، سکوت کند.

گفته می‌شود سمیعی در مدت زمان فعالیت در باشگاه پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه شد که او را خسته و مجاب کرد که خیلی زودتر از سمتش کنار برود و ظاهرا چند نوبت نیز استعفای خود را به مدیران وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، اما به خواست آنها مدت بیشتری ماند تا فصل به پایان برسد و با کمترین چالش و به بهانه اتمام ماموریتش در پرسپولیس استعفا کند. حالا هم سمیعی طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» برای دوری از فضای پرتنش ورزش و باشگاه پرسپولیس، فضای غیرورزشی را برای کار انتخاب کرده و شاید سر از وزارت صمت درآورد. پیش از این عنوان شده بود که وی احتمالا به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رود. باید دید این اخبار چقدر به واقعیت نزدیک است.