تاریخ : Sun 03 Oct 2021 - 18:58
کد خبر : 61116
سرویس خبری : دانشگاه

دیدار با خانواده معظم شهدا  روحیه ولایت مداری ودفاع از کشور را تقویت می‌کند

معاونت واحد ملارد:

دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه ولایت مداری ودفاع از کشور را تقویت می‌کند

معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد: امنیت و آرامش امروز مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنهاست.

به گزارش «فرهیختگان»:  ابولفضل ذکائی معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد، عنبربیز رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان ملارد با خانوده های شهیدان گرانقدر حسین آبادی و داداشی دیدار کردند.

درابتدای این دیدار دکتر ابوالفضل ذکائی معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی و انقلاب هستند اظهار داشت:دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت مداری ودفاع از انقلاب ونظام را تقویت می‌کند.

ذکائی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنهاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه و پاسدار آرمان ها و خون های  پاک  این مجاهدان راه حق باشیم.

معاونت واحد ملارد در ادامه بیان داشت: تکریم خانواده شهدا وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

وی  با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا تقویت روحیه خدمتگزاری را در جامعه دوچندان می کند،یادآورشد: دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود وبه یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

ذکائی در ادامه افزود: از مادران گرانقدر شهیدان حسین آبادی وداداشی طلب دعای خیر جهت خدمت گزاری بیشتر وادامه راه شهدای عزیز والتماس دعای فراوان استمداد میکنم.

معاون واحد ملارد درادامه تصریح کرد :تا زمانی که  روحیه دیدار با خانواده شهدا وتکریم آن ها در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

در ادامه این دیدارعنبربیز رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان  ملارد گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا  موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده است  که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

عنبربیز در این دیدار بر تکریم هرچه بیشتر خانواده های شهدا اشاره کرد وافزود: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر خاطرنشان کرد:آرامش، آسایش، اقتدار و عزت کشور در جهان ثمره خون پر افتخار شهداست که باید از آن پاسداری کنیم.

در این مراسم خانواده های شهدای حسین آبادی وداداشی از زحمات بنیاد شهید ودانشگاه آزاد اسلامی ملارد بخاطر سرکشی ودیدار با اون ها تقدیر نموند و خاطراتی از فرزندان شهیدشان را بیان کردند.

در پایان این مراسم از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد وبنیاد شهید وامور ایثارگران  لوح سپاس به مادر این شهیدان گرانقدر اهدا گردید.