تاریخ : Tue 28 Sep 2021 - 19:22
کد خبر : 60912
سرویس خبری : دانشگاه

دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت از این شور حسینی مسلمانان واهمه دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ملارد:

دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت از این شور حسینی مسلمانان واهمه دارند

گذر زمان نه تنها این حماسه حضرت سیدالشهدا (ع) واربعین را کمرنگ نکرد بلکه هرروز بر عاشقان این مکتب حسینی افزوده می شود.

به گزارش «فرهیختگان»: به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد، مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در جوار شهید گمنام با حضور حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ملارد، دکتر قاسمی پیربلوطی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد وصفادشت، دکتر ابوالفضل ذکائی معاونت واحد ملارد، اساتید، کارکنان، دانشجویان در واحد ملارد برگزار شد.

درابتدای این مراسم حجت الاسلام احمدی مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ملارد  با تشریح اهمیت واقعه عاشورا واربعین حسینی  گفت: گذر زمان نه تنها این حماسه حضرت سیدالشهدا (ع) واربعین را کمرنگ نکرد بلکه هرروز بر عاشقان این مکتب حسینی افزوده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد : دشمنان اسلام وقرآن واهل بیت از این شور حسینی مسلمانان جهان  واهمه دارند و تلاش می کنند این عشق به حضرت امام حسین (ع) را کمرنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: تاریخ عمق عشق واردات مردم ایران اسلامی به سید و سالار شهیدان را نشان داده و دشمنان بدانند شور حسینی خاموش شدنی نیست.

بنا بر این گزارش سوگواران و عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت  فاصله اجتماعی در غم اربعین حسینی با برگزاری سخنرانی، مداحی، مراسم معنوی و وداع با شهید گمنام اشک ماتم ریختند.