تاریخ : Tue 28 Sep 2021 - 04:11
کد خبر : 60869
سرویس خبری : ورزش

انگار خیلی‌ها خواب رفتنم را دیده‌اند

مظلومی: بحث رفتنم مطرح نیست، به کارم ادامه می‌دهم‌

انگار خیلی‌ها خواب رفتنم را دیده‌اند

مظلومی در گفت‌وگوی کوتاهی با «فرهیختگان» با کذب خواندن قطع همکاری خود با استقلال اعلام کرد: «این حرف‌ها مطرح نیست و به کارم ادامه می‌دهم‌. متاسفم اما انگار خیلی‌ها خواب رفتن مرا دیده‌اند.»

به گزارش «فرهیختگان»: در روزهای گذشته و بعد از انتخاب مدیرعامل و اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال برخی اخبار حاکی از آن بود که از بین این اعضا احتمالا در روزهای آتی پرویز مظلومی با هیات‌مدیره باشگاه قطع همکاری خواهد کرد. عده‌ای این موضوع را تصمیم شخصی وی دانسته و اعلام کردند او دیگر تمایل به همکاری با باشگاه ندارد و برخی دیگر اینچنین ذکر کردند از آنجایی که قرار بود از بین مددی یا ملکیان یک نفر در هیات‌مدیره باشگاه استقلال باقی بماند و اگر این اتفاق می‌افتاد قطع همکاری با آنها در آینده نزدیک سخت می‌شد، پس وزارت ورزش ترجیح داد تا فعلا پرویز مظلومی عضو هیات‌مدیره باشد تا بعدا در این خصوص و ادامه همکاری او با استقلال تصمیم‌گیری شود؛ با این حال قرار نیست پرویز مظلومی کنار برود.

وی در گفت‌وگوی کوتاهی با «فرهیختگان» با کذب خواندن قطع همکاری خود با استقلال اعلام کرد: «این حرف‌ها مطرح نیست و به کارم ادامه می‌دهم‌. متاسفم اما انگار خیلی‌ها خواب رفتن مرا دیده‌اند.»