تاریخ : Thu 23 Sep 2021 - 00:59
کد خبر : 60658
سرویس خبری : ورزش

بازهم پای جباری در میان است

دلیل حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال

بازهم پای جباری در میان است

براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» بازیکنی که علی فتح‌الله‌زاده درخصوص او صحبت کرده بود، مجتبی جباری هافبک و کاپیتان پیشین استقلال است.

به گزارش «فرهیختگان»: علی فتح‌الله‌زاده که سابقه چند دوره حضور در مدیریت باشگاه استقلال را دارد و از محبوبیت نسبی میان طرفداران این تیم برخوردار است، ۲ روز پیش به محل باشگاه رفت. فتح‌الله‌زاده که نامش برای حضور در جمع هیات‌مدیره باشگاه استقلال نیز در حد گمانه‌زنی شنیده شده، در شرایطی که هنوز وزارت ورزش موضع‌گیری رسمی برای مدیریت باشگاه نداشته، به ساختمان استقلال رفت. حضور ناگهانی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال عجیب به‌نظر می‌رسید؛ چراکه او سمتی در باشگاه ندارد و دلیل حضورش در ساختمان باشگاه نیز در ابتدای به امر مشخص نبود.

فتح‌الله‌زاده البته روابط چندان خوبی نیز با احمد مددی و سایر مدیران باشگاه ندارد و همین موضوع حضورش در ساختمان باشگاه را عجیب‌تر جلوه می‌داد. وی درخصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: «به‌خاطر یک مساله دادگاهی با یکی از بازیکنان به محل باشگاه رفتم و دلیل دیگری نداشت. یکی از بازیکنان چک‌هایی را که من به بازیکنان قبلی داده بودم برگشت زده و برای نوشتن لایحه و ارسال به دادگاه به ساختمان باشگاه رفتم و نامه را در حضور وکیل باشگاه نوشتیم و ارائه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» بازیکنی که علی فتح‌الله‌زاده درخصوص او صحبت کرده بود، مجتبی جباری هافبک و کاپیتان پیشین استقلال بوده و جالب اینکه این بازیکن در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده با جاروجنجال و درحالی‌که رسانه‌ها در آن زمان اینچنین مطرح کرده بودند که حتی نزدیک بوده کار به برخورد فیزیکی بین طرفین کشیده شود از استقلال جدا شده بود و البته بعد از این موضوع هواداران استقلال انتقادات و فشارهای زیادی را به فتح‌الله‌زاده، مدیر وقت استقلال آورده‌اند که چرا با رفتارش موجب شد تا مغز متفکر و هافبک طراح این تیم در آن زمان از جمع استقلالی‌ها جدا شود و بازهم پای این بازیکن برای حضور سرزده فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال در میان است.به این‌ترتیب و با ماجرای اخیر به‌نظر می‌رسد مصیبت‌های مجتبی جباری و ماجراهایی که او برای فتح‌الله‌زاده به‌وجود آورده پایانی نداشته و این ماجرا همچنان ادامه دارد.