تاریخ : Thu 16 Sep 2021 - 03:05
کد خبر : 60297
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس امیدوار به قرعه الوحده

کره جنوبی با 3 تیم به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید

پرسپولیس امیدوار به قرعه الوحده

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ تا ۲۷مهر در عربستان به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد و طبعا دو تیم الهلال و النصر با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی و البته بازیکنان خارجی گرانقیمت، وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌های غرب دارند.

به گزارش «فرهیختگان»: مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه شرق و غرب برگزار و تکلیف ۸تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد. در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی ۸تیم پرسپولیس ایران، الهلال و النصر عربستان‌سعودی، پوهانگ‌استیلرز، چونبوک‌موتورز و اولسان‌هیوندای از کره‌جنوبی، سرزواوزاکای ژاپن و الوحده امارات به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند. کره‌جنوبی با داشتن ۳نماینده بیشترین تعداد را بین دیگر کشورهای آسیایی در این مرحله دارد و عربستان هم با دو باشگاه در رده بعدی قرار دارد. روز جمعه هفته جاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد تا تیم‌ها رقبای خود را بشناسند.

 میزبانی سعودی‌ها و امید پرسپولیس به الوحده

مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ تا ۲۷مهر در عربستان به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد و طبعا دو تیم الهلال و النصر با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی و البته بازیکنان خارجی گرانقیمت، وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌های غرب دارند. در چنین شرایطی بهترین قرعه برای پرسپولیس ایران مواجه‌شدن با نماینده امارات است خصوصا آنکه در سال‌های اخیر بارها با الوحده مواجه شده و این تیم را شکست داده‌ است.

* حسن نعمتی