تاریخ : Wed 15 Sep 2021 - 01:03
کد خبر : 60262
سرویس خبری : ورزش

دانشگاه آزاد اسلامی روی نوار پیروزی

لیگ ووشو مردان - تهران

دانشگاه آزاد اسلامی روی نوار پیروزی

مردان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی که در پایان دور رفت، مقتدرانه جایگاه خود را در صدر جدول گروه 2 تثبیت کردند امروز با سه مبارزه، دور برگشت را به پایان می‌رسانند. این رقابت‌ها فردا با شناخته شدن چهره قهرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش «فرهیختگان»: دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مردان ایران جام مدافعان سلامت، از دیروز به‌طور متمرکز در آکادمی ملی ووشو در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر، در نخستین مبارزه مرحله برگشت به مصاف باشگاه مقاومت رفت و ۱۳ بر یک پیروز شد. مردان ووشوکار دانشگاه آزاد اسلامی که در پایان دور رفت، مقتدرانه جایگاه خود را در صدر جدول گروه 2 تثبیت کردند امروز با سه مبارزه، دور برگشت را به پایان می‌رسانند. این رقابت‌ها فردا با شناخته شدن چهره قهرمان به پایان می‌رسد.

صدیقی: دانشگاه رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارد

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر به «فرهیختگان» گفت: «از نظر کمی و کیفی وضعیت لیگ در دو بخش نسبت به سال قبل رشد داشت. خیلی از ورزشکاران این لیگ ماحصل مسابقات قهرمانی جوانان دو ماه پیش هستند که جذب تیم‌های لیگ برتری شدند. امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند تا ورزشکاران ما درخشش خوبی در مسابقات آسیایی سال آینده داشته باشند.»  وی درباره حضور قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ مردان تاکید کرد: «دانشگاه همیشه تلاشش این بوده که بهترین بازیکنان را جذب کند و همیشه کادرفنی خوبی داشته و فکر می‌کنم امسال هم رقابت نزدیکی با بقیه تیم‌ها برای قهرمانی دارد. امسال تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و این به جذابیت مسابقات اضافه کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی، پاس ناجا، پارس‌جنوبی و ماهشهر تیم‌های خوبی هستند.»  صدیقی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی همیشه نقش مهمی در ورزش قهرمانی داشته و تیم‌های خوبی در رشته‌های مختلف دارد و خیلی از قهرمانان ما جذب این باشگاه هستند. از نظر علمی نیز برای دانش‌افزایی به ورزشکاران ما کمک کرده که اتفاق مثبتی برای ورزش کشور است.»

شیرزاده: هدف ما سومین قهرمانی است

جعفر شیرزاده، ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد اسلامی درباره رقابت‌ها گفت: «سطح مسابقات این دوره بالاتر و تیم ما خیلی آماده است و اکثر نفرات جزء ملی‌پوشان هستند و ان‌شاءالله برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.»  وی که دانشجوی تربیت بدنی در واحد اردبیل است، ادامه داد: «پاس ناجا و پارس‌جنوبی مدعی قهرمانی هستند ولی با‌ این بازیکنان و اردوی خوبی که داشتیم هدف ما سومین قهرمانی پیاپی است.»

علی مرادی: اردوی ما مشابه تیم ملی بود

نجم‌الدین علی‌مرادی دیگر ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد اسلامی که دانشجوی تربیت بدنی در واحد بندرعباس است به «فرهیختگان» گفت: «آرزویم بود در این تیم بزرگ باشم. تیمی که در سطح کشور مطرح است و ورزشکاران و مربیان سرشناسی دارد. با برنامه‌ریزی خوب نسبت به سال گذشته تیم قدرتمندتری داریم که در یک گروه سخت توانست به‌عنوان صدرنشین صعود کند. ان‌شاءالله در قهرمانی هت‌تریک خواهیم کرد.» وی درباره وضعیت اردوها گفت: «شرایط اردو فوق‌العاده بود. امکانات ورزشی خوبی در اختیار ما گذاشتند و هیچ مشکلی در ایاب و ذهاب و خورد و خوراک نداشتیم و همه چیز مثل اردوی تیم ملی بود.»