تاریخ : Tue 24 Aug 2021 - 01:41
کد خبر : 59183
سرویس خبری : دانشگاه

درآمد ۲۳ میلیاردی واحد یزد از پژوهش‌های‌ کاربردی

«فرهیختگان» از آخرین اقدامات فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی یزد گزارش می‌دهد

درآمد ۲۳ میلیاردی واحد یزد از پژوهش‌های‌ کاربردی

دانشگاه آزاد اسلامی یزد که با قدمت‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی این استان هم هست در سال‌های اخیر گام‌های مختلفی برای ورود به نسل جدید دانشگاه‌ها داشته و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهد. یزدی‌های دانشگاه آزاد در همین سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف فناورانه داشتند و می‌توان گفت با تحقق 86درصدی برآورد درآمدی این فعالیت‌ها موفق هم عمل کردند.

مهراد کوکبی، روزنامه‌نگار: دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، دانشگاه‌های فعال در زمینه پژوهش‌های کاربردی هستند. زنجیره دانش در این دانشگاه‌ها باید به دستاورد روشنی برای جامعه ختم شود. دانشگاه آزاد اسلامی یزد که با قدمت‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی این استان هم هست در سال‌های اخیر گام‌های مختلفی برای ورود به نسل جدید دانشگاه‌ها داشته و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهد. یزدی‌های دانشگاه آزاد در همین سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف فناورانه داشتند و می‌توان گفت با تحقق 86درصدی برآورد درآمدی این فعالیت‌ها موفق هم عمل کردند. «فرهیختگان» در شماره امروز از ابعاد مختلف برنامه‌ریزی این واحد در مسیر تغییر نسل دانشگاه‌ها گزارش می‌دهد.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:/برای سوددهی طرح‌های نوآورانه باید فرصت داد (لینک)

 

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:/اعضای 70 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجوی دانشگاه آزاد بودند (لینک)

 

رئیس دانشکده کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشگاه آزاد استان یزد مطرح کرد/تعریف ساختار جدید برای اشتغالزایی در دانشگاه آزاد (لینک)