تاریخ : Wed 04 Aug 2021 - 01:30
کد خبر : 58302
سرویس خبری : ورزش

پایان معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

پایان معروف

تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو نتیجه خوبی نگرفت. والیبال قبل از اعزام با حاشیه‌هایی همراه بود؛ دعوت دوباره از قائمی و خط خوردنش مسائلی را ایجاد کرد و در توکیو هم قهر معروف در ست چهارم بازی با ژاپن حاشیه‌ساز شد. دیروز هم مصاحبه‌ای منتسب به سعید معروف علیه وزیر ورزش منتشر شد که البته کاپیتان تیم ملی والیبال آن را تکذیب کرد.

به گزارش «فرهیختگان»: تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو نتیجه خوبی نگرفت. ملی‌پوشان با شکست لهستان بازی‌ها را خوب شروع کردند اما در ادامه اوضاع تغییر کرد و درنهایت شاگردان آلکنو در رده پنجم گروه قرار گرفتند و به مرحله بعد نرسیدند آن هم درحالی که مدیران فدراسیون از برنامه‌ریزی برای رفتن روی سکو خبر داده بودند!

والیبال قبل از اعزام با حاشیه‌هایی همراه بود؛ دعوت دوباره از قائمی و خط خوردنش مسائلی را ایجاد کرد و در توکیو هم قهر معروف در ست چهارم بازی با ژاپن حاشیه‌ساز شد. دیروز هم مصاحبه‌ای منتسب به سعید معروف علیه وزیر ورزش منتشر شد که البته کاپیتان تیم ملی والیبال آن را تکذیب کرد اما کمی بعد خبر مهمی به گوش رسید؛ خداحافظی معروف با تیم ملی والیبال.

کاپیتان ایران که بی‌شک یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران ایران در سال‌های اخیر بوده به کار خود در تیم ملی پایان داد و با انتشار متنی کوتاه اعلام کرد که به‌زودی درباره اتفاقات اخیر و البته سال‌هایی که عضو تیم ملی بوده مطالبی را منتشر خواهد کرد.