تاریخ : Mon 02 Aug 2021 - 00:10
کد خبر : 58177
سرویس خبری : ورزش

بازیکنان مهمی جذب پورتو شده‌اند

طارمی: مارگا و مارتینز کمک زیادی به پیشرفتم کردند

بازیکنان مهمی جذب پورتو شده‌اند

تمامی بازیکنان توانایی‌های خوب و بد دارند و نمی‌توانم از بین آنها یکی را انتخاب کنم. موسی خصایصی داشت که تونی آنها را ندارد و البته برعکس این موضوع هم وجود دارد.

به گزارش «فرهیختگان»: مهدی طارمی با کسب جایزه بهترین گل فصل اروپا در سال گذشته افتخاری دیگر برای خود به دست آورد و نامش بیش از قبل در فوتبال این قاره مطرح شد. مهاجم ایرانی پورتو حالا امیدوار است تا بتواند فصلی بهتر را به همراه پورتو سپری کرده و بتواند نخستین جام خود در فوتبال پرتغال را بالای سر ببرد. روزنامه اوجوگو پرتغال به بهانه انتخاب گل او به‌عنوان زیباترین گل فصل به سراغ این مهاجم ملی‌پوش ایرانی رفته است. در بخشی از گفت‌وگوی این روزنامه با طارمی آمده است که پورتو تا اینجا در بازار نقل‌وانتقالات 4 بازیکن جدید به خدمت گرفته و طارمی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آنها در تمرینات چگونه بوده‌اند، می‌گوید: «من زمانی‌که فابیو کاردوسو در سانتا کلارا بازی می‌کرد، مقابل او به میدان رفتم و به نظرم فصلی عالی را پشت‌سر گذاشت. در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود که در خط دفاعی عملکرد موفقی داشت و از نظر شخصیتی نیز در سطح بالایی قرار دارد. همچنین بازی‌های ویتینیا را در لیگ انگلیس دیده بودم و به نظرم بازی در آنجا بسیار کار سختی است و او هر وقت در ترکیب ولورهمپتون قرار می‌گرفت، عملکرد خوبی داشت. در تمرینات هم یکی از بهترین‌‌های ما بوده و در خط میانی می‌تواند کمک زیادی به تیم داشته باشد. همچنین برونو کاستا هم در تمرینات و بازی‌های درون‌تیمی نشان داده می‌تواند بازیکن تاثیرگذاری در فصل پیش‌رو باشد و البته په‌په هم یک بازیکن برزیلی با تکنیک است و هرکدام از آنها می‌توانند در فصل طولانی که پیش‌رو داریم به کمک تیم آمده و کمک کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم. همه آنها بازیکنان بزرگ و مهمی هستند.»

طارمی در واکنش به این سوال که تفاوت بازی درکنار موسی مارگا که در پایان فصل پیش از این تیم جدا شد با تونی مارتینز که در برخی دیدارهای فصل قبل زوج او در خط حمله بود و در فصل بعد هم احتمالا گزینه نخست بازی در ترکیب اصلی تیم خواهد بود، ترجیح می‌دهد این‌گونه پاسخ بدهد: «تمامی بازیکنان توانایی‌های خوب و بد دارند و نمی‌توانم از بین آنها یکی را انتخاب کنم. موسی خصایصی داشت که تونی آنها را ندارد و البته برعکس این موضوع هم وجود دارد. مهم این است که سرمربی تیم از هر بازی چه انتظاری دارد و چه وظایفی را به مهاجمان خود می‌سپارد. برای من بازی کردن در کنار هردوی آنها بسیار خوب و مفید بود و به من کمک کرد تا نکات تازه‌ای را یاد بگیرم و پیشرفت زیادی داشته باشم. هردوی آنها مهاجمان بسیار خوبی هستند و از بازی کردن درکنار آنها نکات زیادی آموختم.»