تاریخ : Mon 26 Jul 2021 - 12:17
کد خبر : 57875
سرویس خبری : سیاست

«عملیات مرصاد» نماد مقاومت و سربلندی ملت ایران است

فرمانده کل سپاه:

«عملیات مرصاد» نماد مقاومت و سربلندی ملت ایران است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم در مقابل منافقین، گفت: «عملیات مرصاد» نماد مقاومت و سربلندی ملت ایران است.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، اظهار کرد: بسیار خرسندم امروز در جمع مردمی حضور دارم که به صفت جوانمردی و پهلوانی شهرت دارد و مردمان استان کرمانشاه همانند طبیعت آن با طراوت و مانند کوهی سر به فلک کشیده استوار هستند.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه مرزبانانی هستند که هیچگاه اجازه نفوذ دشمن به خاک مقدس ایران اسلامی را ندادند و این استان نماد سربلندی ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مرصاد تاریخ مجاهدت، فداکاری‌های جاودانه و صحنه بی‌نظیر مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان در طول تاریخ کشور است.

سلامی بیان کرد: مرصاد نماد روشن مقاومت کسانی است که به ملیت، هویت، اسلام و ایران وفادار هستند و در مقابل منافقینی که به دشمن پناه برده و با سلاح آنان اقدام به کشتار مردم خود پرداختند مبارزه کردند و مرصاد سرزمین افتخار آمیز ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در عملیات مرصاد به وقوع پیوست حاوی یک درس تاریخی به دشمنان اسلام و ایران بود که ایرانیان هیچگاه اجازه نخواهند داد دشمن در سرزمین وی قدم بگذارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات مرصاد، گفت: در عملیات مرصاد فرماندهان بزرگی مانند شهید صیاد شیرازی و شهید شوشتری حضور داشته و رزمندگان بسیاری به شهادت رسیده‌اند و مرصاد برای همیشه نقطه افتخار ایران و استان کرمانشاه است.

سلامی اضافه کرد: ملت‌ها اگر در موقع حساس درست عمل نکنند ممکن است اهداف خود را از دست بدهند و عملیاتی مانند مرصاد به واسطه این مشخصه در طول تاریخ ماندگار شده است.

دشمنان از عملیات مرصاد عبرت بگیرند

وی با هشدار به دشمنان ایران تصریح کرد: برای همه دشمنانی که پناهگاه مزدوران هستند و کلام و رفتارشان در جهت کمک به تضعیف ایران اسلامی است می گویم از عملیات مرصاد در عبرت گرفته زیرا تاریخ همواره تکرار می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: گذشت زمان ملت ایران را تغییر نخواهد داد بلکه مردمان این سرزمین را در دست یابی به اهداف خود مصمم‌تر، ریشه دار تر و مؤمن تر می‌کند.

سلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران اتفاقات و فرازهای گوناگونی را پشت سر گذاشته و با دشمنان خود مبارزه کرده و آنها را شکست داده‌اند که وعده خداوند متعال است و تاریخ گواه این موضوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم با بصیرت ایران، دوست را از دشمن تشخیص داده زیرا دارای تجارب مختلفی در پهنه سرزمین اسلامی و ایران است و فریب دروغ دشمنان را نخواهد خورد و آنان را رسوا می‌کند.

* نویسنده: رحمت لطفی پور، خبرنگار