تاریخ : Sun 25 Jul 2021 - 00:42
کد خبر : 57789
سرویس خبری : دانشگاه

چند روایت دانشجویی از روزهای سخت خوزستان

«فرهیختگان» در گفت‌وگو با فعالان دانشجویی حاضر در استان خوزستان گزارش می‌دهد

چند روایت دانشجویی از روزهای سخت خوزستان

مرور اتفاقات روزهای سخت خوزستان در گرمای تند و تیز تیرماه شاید برای مردم رنج‌کشیده خوزستان دردی دوا نکند اما بدون‌شک می‌تواند مقدمه اصلاح مدیریت غلط و سهل‌انگاری‌ها باشد و همه ما را به آینده بهتر خوزستان امیدوار کند.

مهراد کوکبی– زهرا رمضانی– نیلوفر هوشمند، روزنامه‌نگار: دوباره خوزستان، دوباره آب و دوباره بحران! همین سه کلیدواژه شاید بهترین توصیف از امروز استان خوزستان است که به لطف تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور نیروهای جهادگر در استان حالا شرایط مناسب‌تری را نسبت به روزهای پرتنش بحران آبی پشت‌سر می‌گذارد. مرور اتفاقات روزهای سخت خوزستان در گرمای تند و تیز تیرماه شاید برای مردم رنج‌کشیده خوزستان دردی دوا نکند اما بدون‌شک می‌تواند مقدمه اصلاح مدیریت غلط و سهل‌انگاری‌ها باشد و همه ما را به آینده بهتر خوزستان امیدوار کند.

«فرهیختگان» دانشگاه امروز سراغ سه تن از فعالان دانشجویی رفته که روزهای اخیر را در خوزستان سپری کرده‌اند. سیدایمان احمدی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، محمدجواد اکبری مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و رضا نظری مسئول بسیج دانشگاه شهید چمران اهواز در شماره امروز از دیده‌ها و شنیده‌ها و البته برنامه‌ها و تلاش‌هایشان برای کمک به مردم خوزستان روایت کردند که در ادامه می‌خوانید.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

امام‌جمعه شهرستان حمیدیه: مدیران دولتی نمی‌دانند وظیفه تامین حقابه دامداران برعهده کدام ارگان است (لینک)
 
مسئول بسیج دانشگاه شهید چمران اهواز: سوءمدیریت عامل قطع آب مردم شد (لینک)
 
مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: قول‌وقرارهای غیزانیه را فراموش کردند (لینک)
 
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: جنبش دانشجویی مطالبه‌گرانه پای مشکلات مردم سیستان تا حل آن ایستاده است (لینک)