تاریخ : Sun 11 Jul 2021 - 00:19
کد خبر : 57173
سرویس خبری : ورزش

انتقام پیش از دربی

سرخابی‌ها شکست دور رفت مقابل آلومینیوم و سایپا را جبران کردند، سپاهان هم صنعت نفت را برد

انتقام پیش از دربی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

 به گزارش «فرهیختگان»، تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر و قبل از دربی جام حذفی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و تیم سپاهان نیز توانست تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

استقبال پرسپولیس از دربی با انتقام از آلومینیوم

 

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 20:55 امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید.

سرخ‌پوشان با این برد انتقام شکست دور رفت مقابل اراکی‌ها که تنها شکست‌شان در لیگ برتر بود را گرفته و با 58 امتیاز صدرنشینی شان را حفظ کردند. پرسپولیس با برتری برابر آلومینیوم دهمین برد متوالی‌اش در بازی‌های خانگی این فصل را به دست آورد تا با روحیه بهتری به مصاف استقلال در دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

همچنین آلومینیوم هم با متحمل شدن دومین باخت خود در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان 37 امتیازی مانده و تا قبل از اتمام بازی فولاد برابر ماشین سازی در رتبه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با «سهمیه آسیا» به استقبال دربی رفت

 

دار تیم‌های سایپا و استقلال از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:50 در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد که این دیدار به سود شاگردان  فرهاد مجیدی به پایان رسید.

استقلال با این برد 50 امتیازی شد و با تثبیت حضورش در جایگاه سوم جدول، حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد تا با برد برای دربی جام حذفی آماده شود. سایپا با این شکست همچنان روی نوار ناکامی است و شاگردان کمالوند با  23 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماندند.

برد شیرین سپاهان و ادامه دوئل با پرسپولیس برای قهرمانی

 

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه 4 بر یک  به سود شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

سپاهان با این برد 56 امتیازی شد و جایگاه خودش را در پله دوم جدول محکم کرد. نفت آبادان نیز با قبول این شکست بیرون ازخانه با 33 امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.

 

شکست دوباره برای تیم قلعه نویی

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:15 تیم‌های تراکتور و گل‌گهر به مصاف هم رفتند. در نیمه اول این بازی گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و تیم‌ها با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم و در وقت‌های تلف شده تراکتور توسط عباس‌زاده به گل رسید تا بازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان برسد. داور برای این دیدار 5 دقیقه وقت اضافه گرفته بود که گل در دقیقه 90 +6 به ثمر رسید.

صعود 4 پله‌ای فولاد با شکست ماشین‌سازی

 

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین سازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز شد.

این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.