تاریخ : Thu 01 Jul 2021 - 02:22
کد خبر : 56674
سرویس خبری : ورزش

غایبان استقلال؛ خارجی‌ها و احتمالا وریا

مظاهری، اسماعیلی، موسوی و شجاعیان آماده بازی با آلومینیوم شدند

غایبان استقلال؛ خارجی‌ها و احتمالا وریا

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» مظاهری، اسماعیلی، موسوی و شجاعیان طی یکی، دو روز اخیر با استقلالی‌ها در تمرینات گروهی تمرین کردند و درصورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند این تیم را در دیدار مقابله آلومینیوم همراهی کنند.

به گزارش «فرهیختگان»: دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت ۱۹:۵۰ امشب در ورزشگاه امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود. تیم فوتبال استقلال شب گذشته بعد از پایان تمرین خود با اتوبوس راهی اراک شد تا این مسیر حدود سه‌ساعته به‌صورت زمینی طی شود اما طبق اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌ها تعدادی از بازیکنان این تیم به بازی امشب نمی‌رسند. بر همین اساس از هرویه میلیچ به دلیل اینکه مصدوم است نام برده شده و برخی نیز این‌طور عنوان کردند که شیخ دیاباته هم دو روز پیش به تهران بازگشته و داریوش شجاعیان نیز به دلیل دوری از تمرینات و آمادگی جسمانی در مسابقه امشب حضور نخواهند داشت.

در این بین غایبان دیگری مثل وریا غفوری، رشید‌ مظاهری، فرشید اسماعیلی و سیداحمد موسوی نیز در اردوی استقلال حضور داشتند که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» مظاهری، اسماعیلی، موسوی و شجاعیان طی یکی، دو روز اخیر با استقلالی‌ها در تمرینات گروهی تمرین کردند و درصورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند این تیم را در دیدار مقابله آلومینیوم همراهی کنند، البته در این بین گفته می‌شود وریا غفوری به دیدار مقابل نماینده اراک نمی‌رسد اما او همراه با استقلالی‌ها راهی این شهر خواهد شد. نکته دیگر اینکه با توجه به سفر استقلالی‌ها با اتوبوس به اراک سرمربی این تیم به کنفرانس‌ خبری نرسید.