تاریخ : Thu 24 Jun 2021 - 03:42
کد خبر : 56326
سرویس خبری : ورزش

سکوی المپیک شاید وقتی دیگر

پایان کار والیبال در لیگ ملت‌ها با هشتمین شکست پیاپی

سکوی المپیک شاید وقتی دیگر

تیم‌ملی والیبال در لیگ ملت‌های 2021 با ترکیب‌های مختلف موفق به کسب 5 برد شد و در 10 مسابقه شکست خورد تا مشخص شود که کسب سکو در المپیک حداقل در توکیو تقریبا نشدنی است.

تیم‌ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 که در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شد، دیروز به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

آلکنو در آخرین بازی تیمش در VNL از سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، مسعود غلامی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و آرمان صالحی (لیبرو) به‌عنوان بازیکنان شروع‌کننده استفاده کرد. آرژانتین در ست اول و دوم با نتایج 33 بر 31 و 25 بر 23 پیروز شد، اما ملی‌پوشان ایران در ست سوم با ترکیبی جوان‌تر شده و حضور نفراتی مثل جواد کریمی، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور توانستند 32 بر 30 پیروز شوند، با این‌حال اوضاع در ست چهارم خوب پیش نرفت و شاگردان آلکنو 25 بر 18 شکست خوردند تا با هشتمین باخت پیاپی و کسب رتبه دوازدهم به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان دهند.

تیم‌ملی والیبال در این مسابقات با ترکیب‌های مختلف موفق به کسب 5 برد شد و در 10 مسابقه شکست خورد تا مشخص شود که کسب سکو در المپیک حداقل در توکیو تقریبا نشدنی است.