تاریخ : Thu 17 Jun 2021 - 01:57
کد خبر : 55949
سرویس خبری : دانشگاه

صندوق‌های رای می‌توانند  به تحقق مطالبات مردم منجر شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی تاکید کرد

صندوق‌های رای می‌توانند به تحقق مطالبات مردم منجر شوند

دکتر محمدمهدی طهراچی: 28 خرداد میعادگاه مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت و آینده ایران اسلامی به‌شمار می‌آید و این انتخابات به‌عنوان تجلی اراده مردم در حق تعیین سرنوشت خود، فرصتی است که موجب تقویت پایه مردم‌سالاری دینی در کشور می‌شود و این اراده در پای صندوق‌های رای می‌تواند به تحقق مطالبات و خواسته‌های به حق مردم منجر شود.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از دانشگاهیان و ملت شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات 1400 دعوت کرد.
در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:
«28 خرداد میعادگاه مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت و آینده ایران اسلامی به‌شمار می‌آید و این انتخابات به‌عنوان تجلی اراده مردم در حق تعیین سرنوشت خود، فرصتی است که موجب تقویت پایه مردم‌سالاری دینی در کشور می‌شود و این اراده در پای صندوق‌های رای می‌تواند به تحقق مطالبات و خواسته‌های به حق مردم منجر شود.
دشمنان انقلاب اسلامی ایران شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشورمان اعمال کردند و این تروریسم اقتصادی بر زندگی و معیشت مردم تاثیر مستقیم گذاشته تا به این وسیله به خواسته‌های خود دست پیدا کنند. ایجاد نارضایتی و دلسرد کردن مردم، راهکاری بود تا به پایه‌های مردم‌سالاری دینی ضربه بزنند، اما امروز شاهد هستیم که با وجود همه این فشارها، دشمنان و بدخواهان ملت، تسلیم اراده مردم شده‌اند. مسلما مشارکت گسترده در انتخابات 1400 پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام اسلامی ایران خواهد بود.
همان‌طور که اکنون در مقطع حساسی قرار داریم و مقام‌معظم‌رهبری در سخنرانی چهاردهم خردادماه با اشاره به سوره مبارکه والعصر، یکی از مصادیق «وَتَواصَوا بِالحَقِّ وَتَواصَوا بِالصَّبرِ» که ما را از خسران در طول زمان مبرا می‌کند، توصیه به شرکت همگان در انتخابات کردند، بنابراین راه تحقق اراده و مطالبات به‌حق مردم برای رفع مشکلات، به‌ویژه بهبود وضع معیشتی آنان و حرکت کشور در مسیر توسعه پایدار، حضور در پای صندوق‌های رای و معنا بخشیدن به عقلانیت سیاسی در این مسیر خواهد بود.
بی شک احساس مسئولیت نخبگان و رسالت دانشگاهیان به‌عنوان یکی از گروه‌های مرجع، افزایش رشد و آگاهی‌بخشی به مردم برای حضور فعالانه و مشارکت در انتخابات این دوره به سبب خنثی‌سازی توطئه دشمنان، منافقان کوردل و دفع تهدیدات منطقه‌ای، نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی خواهد بود.
دانشگاه آزاد اسلامی بر خود وظیفه می‌داند به ایجاد امید و‌ انگیزه در بین کارکنان، اساتید، دانشجویان، نخبگان و مردم بپردازد و نقش انتخابات را در حل مشکلات کشور تبیین نماید و یادآور شود، مطمئنا این انتخابات به جشن پیروزی ملت در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و سندی برای عبور از یک دوره پرفشار خواهد بود و باید یادآور شد که خداوند با صابران و استقامت‌کنندگان است.
به‌عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی ایران، از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و اقشار ملت عزیز و هوشمند ایران می‌خواهم که در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز با مشارکت پرشور خود در انتخابات زمینه تحول و نگاهی امیدبخش به آینده کشور برای رفع چالش‌های پیش‌رو را فراهم کنند.»