تاریخ : Tue 15 Jun 2021 - 02:57
کد خبر : 55820
سرویس خبری : ورزش

فرهاد در جلسه هیات‌مدیره لیست نداد

جلسه مجیدی و عبدیان به‌زودی برگزار می‌شود

فرهاد در جلسه هیات‌مدیره لیست نداد

دقایقی بعد از پایان جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال خبر از ارسال لیست فرهاد مجیدی در این جلسه داده شد که با پیگیری‌های «فرهیختگان» مشخص شد سرمربی استقلال حداقل در این جلسه لیستی را ارائه نکرده و چه‌بسا لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را طی این چند روز به عبدیان ارائه دهد.

جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال در دو نوبت یکشنبه گذشته برگزار شد و اعضای هیات‌مدیره درخصوص مباحث مختلف به جمع‌بندی پرداخته و مباحث متعددی را بررسی کردند. این درحالی است که در نوبت اول جلسه که با حضور اعضای هیات‌مدیره، علی نامداری و فرهاد مجیدی برگزار شد ابتدا درخصوص برخی صحبت‌ها و رفتارهای سرمربی استقلال مباحثی به میان آمد و اعضای هیات‌مدیره گلایه‌های خود را نسبت به برخی اظهارات مجیدی به او مطرح کردند بنابراین زمان ابتدایی جلسه فوق به این موضوع اختصاص پیدا کرد، با این حال طرفین در ادامه این جلسه زمانی که منافع مشترک باشگاه به میان آمد کدورت‌ها را برطرف کرده و با کنار گذاشتن سوءتفاهم‌های گذشته درخصوص موارد مختلف ازجمله آماده‌سازی تیم، پرداخت معوقات به بازیکنان به‌خصوص دو بازیکن خارجی و نحوه همکاری با مشاور ایتالیایی مجیدی به بررسی راهکارهای مختلف پرداختند‌. در این جلسه سرمربی آبی‌پوشان یک‌بار دیگر تاکید کرد فعلا درحال حاضر قصد ندارد لیست ورودی و خروجی و مازاد خود را دراختیار باشگاه قرار دهد تا به این ترتیب فعلا با تمام قوا همه موجودی خود را تا پایان فصل جاری دراختیار داشته باشد.

نکته دیگر اینکه مقرر شد مجیدی به‌زودی جلسه‌ای را با مهدی عبدیان به‌عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه برگزار کند و درخصوص این موضوع با تاکید بر اینکه باید همه اخبار حول محور نقل‌وانتقالات باشگاه به‌صورت مخفیانه انجام شود طرفین به بحث و بررسی و تبادل‌نظر با یکدیگر بپردازند.

گفتنی است دقایقی بعد از پایان جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال خبر از ارسال لیست فرهاد مجیدی در این جلسه داده شد که با پیگیری‌های «فرهیختگان» مشخص شد سرمربی استقلال حداقل در این جلسه لیستی را ارائه نکرده و چه‌بسا لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را طی این چند روز به عبدیان ارائه دهد با این حال فعلا خبری از لیست مازاد نخواهد بود.