تاریخ : Sun 13 Jun 2021 - 12:52
کد خبر : 55736
سرویس خبری : سیاست

شورای ائتلاف به حمایت از رئیسی افتخار می‌کند

حدادعادل در نشست خبری:

شورای ائتلاف به حمایت از رئیسی افتخار می‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نامزد منتخب ما برای ریاست‌جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» است و به این حمایت افتخار می‌کنیم.

به گزارش «فرهیختگان»، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز در نشست خبری با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: نامزد منتخب ما برای ریاست جمهوری رئیسی است و به این حمایت افتخار می کنیم.

وی افزود: امیدواریم با پیروزی رئیسی مردم نشاط پیدا کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در انتخابات خبرگان نامزدهای معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مورد حمایت ما هستند، اعلام کرد: آقایان اعرافی، سعدی و مومن گزینه ما برای انتخابات میاندوره ای هستند.

حدادعادل همچنین یادآور شد: کوثری هم گزینه ما برای انتخابات میاندوره ای مجلس از تهران است.

وی همچنین پیرامون حضور فرزند حاج قاسم در فهرست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران، گفت: ما برای کمک به خانم سلیمانی تصمیم گرفتیم که ظرفیت شورای ائتلاف را در خدمت او قرار دهیم.

رئیس شورای ائتلاف با بیان اینکه فرزند شهید سلیمانی مستقلاً برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده بود، افزود: ما در شورای ائتلاف از تصمیم او اطلاع نداشتیم.

حدادعادل تاکید کرد: فرزند شهید سلیمانی این برداشت را کرده بود که وصیتی مبنی بر عدم ورود به سیاست از سوی پدرشان انجام نشده است.

وی تصریح کرد: ما گفتیم اگر فرزند شهید سلیمانی به صورت منفرد در انتخابات شرکت کنند، بعید بود در انتخابات پیروز شود و رسانه های بیگانه در خارج کشور از این موضوع جوسازی می کردند./ مهر