تاریخ : Sat 12 Jun 2021 - 09:34
کد خبر : 55683
سرویس خبری : ورزش

تلاش دیناموکی‌یف برای جذب صیادمنش

تلاش دیناموکی‌یف برای جذب صیادمنش

گرچه زوریا به‌دنبال قطعی کردن قرارداد قرضی صیادمنش و خریدش از فنرباغچه ترکیه است اما صیادمنش پیشنهادهای دیگری نیز دارد که ممکن است شرایط را برایش تغییر دهد.

به گزارش «فرهیختگان»، اللهیار صیادمنش که به‌دلیل مصدومیت از حضور در اردوی تیم‌ملی کنار رفت علاوه‌بر اینکه به‌دنبال رفع آسیب‌دیدگی خود است، تابستان شلوغی را نیز پیش‌رو دارد و باید با بررسی پیشنهادهایی که دارد، بهترین تیم را برای بازی در فصل بعد انتخاب کند.

او با درخشش در ترکیب زوریا به‌نظر می‌رسد در فوتبال اوکراین ماندنی خواهد شد و عملکردش در لیگ این کشور نشان داده که می‌تواند انتظار فصلی بهتر را در سال آینده داشته باشد. اگرچه زوریا به‌دنبال قطعی کردن قرارداد قرضی او و خریدش از فنرباغچه ترکیه است اما صیادمنش پیشنهادهای دیگری نیز دارد که ممکن است شرایط را برایش تغییر دهد.

سایت اسپورت‌آرنا اوکراین در خبری از تمایل دیناموکی‌یف برای به خدمت گرفتن او خبر داده و نوشته است: «دیناموکی‌یف شرایط این مهاجم جوان ایرانی را زیرنظر دارد و به‌دنبال این است تا نزری روسین، مهاجم خود را در ازای بخشی از مبلغ قرارداد صیادمنش وارد این معامله کند. با این حال باید دید درنهایت فنرباغچه و زوریا چه تصمیمی درباره این مهاجم جوان خواهند گرفت و تکلیف او در مهلت نقل‌وانتقالات چه خواهد شد.» صیادمنش در این فصل 26بار در ترکیب زوریا به میدان رفت و درنهایت عنوان بهترین بازیکن فصل تیم را به انتخاب هواداران به‌دست آورد.