تاریخ : Sat 12 Jun 2021 - 09:24
کد خبر : 55681
سرویس خبری : ورزش

علی‌قارداشی: دانشگاه آزاد اسلامی در هر 2 بخش روی سکو رفت

علی‌قارداشی: دانشگاه آزاد اسلامی در هر 2 بخش روی سکو رفت

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز کشور گفت: خدا را شکر لیگ منظمی بود که البته اسفندماه به خاطر هم‌زمانی با مسابقات کسب سهمیه المپیک در دوحه قطر نتوانستیم رقابت‌ها را ادامه دهیم. خدا را شکر دانشگاه آزاد اسلامی در هر دو بخش جزء تیم‌هایی بود که روی سکو رفت و از دکتر لشگری و مسئولان بقیه باشگاه‌ها برای حضور فعال و موثر در هر دو لیگ متشکرم.

مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز کشور در حاشیه برگزاری مسابقات (پینگ‌پنگ) به «فرهیختگان» گفت: «خدا را شکر لیگ منظمی بود که البته اسفندماه به خاطر هم‌زمانی با مسابقات کسب سهمیه المپیک در دوحه قطر نتوانستیم رقابت‌ها را ادامه دهیم. خدا را شکر دانشگاه آزاد اسلامی در هر دو بخش جزء تیم‌هایی بود که روی سکو رفت و از دکتر لشگری و مسئولان بقیه باشگاه‌ها برای حضور فعال و موثر در هر دو لیگ متشکرم.» 

وی با اشاره به برگزاری لیگ در شرایط سخت کرونا اظهار کرد: «لیگ باعث آمادگی بیشتر ورزشکاران در رقابت‌های کسب سهمیه شد و توانستیم برای هفتمین دوره پیاپی کسب سهمیه داشته باشیم، آخر این ماه هم مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه برگزار می‌شود را در پیش داریم.»

وی ادامه داد: «نکته جالب مسابقات این بود که بنیامین فرجی با 11 سال کم سن‌ترین و دکتر مهران احدی با 46 سال باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ از تیم دانشگاه آزاد اسلامی بودند.»

او درباره کسب نکردن سهمیه توسط نوشاد عالمیان هم یادآور شد: «خدا را شکر علاوه‌بر کسب سهمیه نیما، ما سیمین رضایی را به‌عنوان داور خانم و افشین بدیعی را به‌عنوان نماینده ژوری آسیا در المپیک داریم. با تغییر قوانین اگر 5 نفری که به بخش خانم‌ها اضافه شد به بخش آقایان اضافه می‌شد نوشاد سهمیه المپیک را می‌گرفت.» 

وی درخصوص تراکم بازیکنان ملی‌پوش در لیگ نیز خاطرنشان کرد: «در بخش بانوان کاملا این عدم توازن مشهود بود و فینال هم 6 بر صفر شد. در بخش آقایان هم فراسنج پرمهره‌تر بود. قبلاحضور ملی‌پوشان به‌طور متراکم در یک باشگاه محدود شده بود ولی باشگاه‌ها به ضرر ورزشکاران از این قانون برای دستمزد پایین به آنها استفاده می‌کردند.»