تاریخ : Tue 08 Jun 2021 - 03:40
کد خبر : 55548
سرویس خبری : ورزش

فیلمبرداری پنهانی از تمرینات

ادعای استقلالی‌ها درباره شکست برابر ذوب‌آهن

فیلمبرداری پنهانی از تمرینات

یکی از اعضای استقلال در گفت‌وگو با «فرهیختگان» مدعی شد اطلاعاتی در اختیار دارند که نشان می‌دهد فردی منتسب به ذوب‌آهن از طریق وسیله‌ای پروازی در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین آبی‌ها احاطه پیدا کرده و با فیلمبرداری از تمرینات این تیم و در اختیار قرار دادن آخرین تدابیر فنی استقلالی‌ها به کادر فنی ذوب‌آهن قبل از دیدار دو تیم در لیگ برتر مقدمات شکست شاگردان فرهاد مجیدی را این چنین فراهم کرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن به محض بازگشت آبی‌پوشان از عربستان به میزبانی شاگردان مجیدی در تهران برگزار شد و اگرچه پیش‌بینی‌ها طبق آن بود که استقلال سرشار از ‌انگیزه که به تازگی از گروه مرگ آسیا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده بود به راحتی می‌تواند تیم قعر جدولی ذوب‌آهن را شکست داده و به وضعیت خودش در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد و شاگردان فرهاد مجیدی در اتفاقی عجیب در خانه ۲ بر صفر از شاگردان مجتبی حسینی شکست خوردند تا در همان زمان شانس‌های رسیدن این تیم به کسب عنوان قهرمانی کمرنگ و کمرنگ‌تر شود. این درحالی است که دو تیم از سری رقابت‌های جام حذفی نیز تقریبا دو هفته بعد نیز یک بار دیگر با هم رودررو شدند که این بار نوبت استقلالی‌ها بود تا پیروزی را از این میدان از آن خود کرده و به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کنند. با این حال اتفاق عجیب آنجایی بود که گفته می‌شود کادرفنی ذوب‌آهن برای دستیابی به آخرین حربه‌های تاکتیکی فرهاد مجیدی در تمرینات این تیم تکنولوژی روز را به خدمت گرفت. یکی از اعضای استقلال در گفت‌وگو با «فرهیختگان» مدعی شد اطلاعاتی در اختیار دارند که نشان می‌دهد فردی منتسب به ذوب‌آهن از طریق وسیله‌ای پروازی در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین آبی‌ها احاطه پیدا کرده و با فیلمبرداری از تمرینات این تیم و در اختیار قرار دادن آخرین تدابیر فنی استقلالی‌ها به کادر فنی ذوب‌آهن قبل از دیدار دو تیم در لیگ برتر مقدمات شکست شاگردان فرهاد مجیدی را این چنین فراهم کرده است.

پیش از این برخی اقدامات این چنینی نیز از سوی رقیبان استقلال در ورزشگاه نفت تهرانسر به واسطه پشت بام‌های مسکونی مشرف به زمین تمرین به عمل آمده بود که این امر نیز از دید کادرفنی آبی‌ها در امان ماند و آنها نسبت به این موضوع اعتراض کرده بودند.