تاریخ : Mon 07 Jun 2021 - 09:13
کد خبر : 55494
سرویس خبری : ورزش

جوان‌ترین، امتیازآورترین

جوان‌ترین، امتیازآورترین

بردیا 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از سرویس و یک امتیاز هم از دفاع روی تور به دست آورد تا یک شب رویایی را در جریان پیروزی ایران برابر بلغارستان سپری کند.

در شبی که بردیا سعادت به‌عنوان پشت‌خط‌زن اصلی تیم ملی والیبال در بازی مقابل بلغارستان وارد زمین شد، توانست به خوبی جواب اعتماد ولادیمیر الکنو را بدهد. این پدیده والیبال ایران که 19 سال دارد و با حضور در لیگ صربستان نامی برای خودش دست و پا کرده، با کمترین خطای ممکن توانست 17 امتیاز برای ایران به دست بیاورد.

بردیا 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از سرویس و یک امتیاز هم از دفاع روی تور به دست آورد تا یک شب رویایی را در جریان پیروزی ایران برابر بلغارستان سپری کند. جوان‌ترین بازیکن ایران به امتیازآورترین بازیکن زمین هم تبدیل شد تا بتواند بیش از پیش نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و بی‌شک یکی از آینده‌های والیبال ایران خواهد بود و احتمالا در لیگ ملت‌ها نیز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیم ملی والیبال لیگ ملت‌ها را با دو شکست مقابل ژاپن و روسیه شروع کرد اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد رفته‌رفته اوضاع بهتر شد و شاگردان الکنوی روس در 4 مسابقه بعدی پیروز شدند اما بی‌تردید اتفاق خوشحال‌کننده نه این بردها که درخشش جوان‌های تیم ملی در مسابقات است که نشان دادند با افول تدریجی نسل درخشان والیبال نباید چندان نگران بود و جوان‌هایی مثل بردیا سعادت به‌خوبی جای ستاره‌ها را پر خواهند کرد.