تاریخ : Sat 29 May 2021 - 09:25
کد خبر : 55192
سرویس خبری : ورزش

فرصتی که نصیب «شاهزاده علی» شد

نمره متوسط «وی‌آر برایتون» برای جهانبخش

فرصتی که نصیب «شاهزاده علی» شد

علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنانی بود که در 4 بازی آخر تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمره 64.65 را به دست آورد. شاهزاده علی در تمام طول فصل منتظر چنین فرصتی بود تا بتواند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد و البته نتوانست در همه آنها خوب کار کند.

گراهام پاتر، سرمربی برایتون در هفته‌های پایانی لیگ تصمیم گرفت از علیرضا جهانبخش بیشتر در ترکیب تیمش استفاده کند. سایت «وی‌آر برایتون» در گزارشی از عملکرد بازیکنان این تیم در ماه می‌ میلادی و نمراتی که به آنها داده، آورده است: «با توجه به عملکرد بازیکنان در این ماه «یوس بیسوما» با امتیازی به‌مراتب بالاتر از سایر بازیکنان عنوان بهترین بازیکن ماه می ‌2021 را کسب کرده است. بن وایت هم در خط دفاعی عملکرد خوبی ارائه کرد اما در طول 5 بازی تیم در طول این ماه بیسوما بهترین نمایش را داشت.

پاتر در این دیدارها مجموعا از 15بازی استفاده کرد که درنهایت توانست 7 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را کسب کرده و عملکردی قابل قبول در این فصل داشته باشد. آنها درنهایت 41 امتیازی شدند و بهترین عملکرد را در این زمینه در تاریخ لیگ برتر داشتند. علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنانی بود که در 4 بازی آخر تیم در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمره 64.65 را به دست آورد. شاهزاده علی در تمام طول فصل منتظر چنین فرصتی بود تا بتواند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد و البته نتوانست در همه آنها خوب کار کند.

اگر چه جهانبخش حرکات نسبتا خوبی در زمین داشت اما در تصمیمات نهایی و ضربات آخر دقت لازم را نداشت و گاهی در انتخاب اینکه پاس بدهد یا شوت بزند دچار اشتباه می‌شد. در همین بازی آخر با آرسنال دو بار فرصت خوبی را با ارسال‌های نه‌چندان خوب از دست داد اما در پایان نمره متوسطی دریافت کرد.» البته پاتر در دیدارهایی جهانبخش را راهی زمین کرد که برای برایتون اصلا بازی راحتی تلقی نمی‌شدند. ولورهمپتون، وستهام، منچسترسیتی و آرسنال تیم‌های خوبی در این فصل بودند و نمی‌توان از جهانبخش انتظار داشت در چنین دیدارهای دشواری بتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.