تاریخ : Thu 27 May 2021 - 09:15
کد خبر : 55159
سرویس خبری : ورزش

کونسیسائو مورد توجه تیم‌های عربستانی

کونسیسائو مورد توجه تیم‌های عربستانی

کونسیسائو از چند تیم مطرح اروپایی از جمله ناپولی پیشنهادهایی نیز دریافت کرده است و اگرچه پیشنهادهای تیم‌های عربستانی از لحاظ مالی بسیار وسوسه‌برانگیز است، اما حضور در فوتبال اروپا و هدایت تیم‌های بزرگ این قاره مسلما جذاب‌تر از حضور در لیگ عربستان خواهد بود.

سرجیو کونسیسائو در پورتو فصلی نسبتا خوب را سپری کرد و اگرچه همانند فصل پیش با جام کارش را به پایان نبرد، اما به‌خصوص در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشت. غلبه بر یوونتوس و البته نمایش قابل قبول برابر چلسی سبب شد تا این مربی جوان مورد توجه باشگاه‌های مختلفی قرار گیرد. او به‌نظر در مسیر جدایی از تیمش قرار دارد و حالا دو تیم شاخص عربستانی به‌دنبال به‌خدمت گرفتن این مربی پرتغالی برای حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

الهلال اگرچه با مورایس به‌تازگی قرارداد امضا کرده، اما ظاهرا قرارداد این مربی پرتغالی تا پایان فصل است و آنها برای فصل جدید به فکر تغییرات گسترده در تیم خود هستند تا با تمام قوا به مصاف استقلال ایران بروند. در همین حال النصر نیز که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور دارد و حریف تراکتور است تصمیم به انجام تغییراتی در کادرفنی خود دارد و آنها هم کونسیسائو را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر دارند. النصری‌ها پیش از این در رقابت برای خرید اندرسون تالیسکا موفق شدند این بازیکن برزیلی را از الهلال هایجک کنند و باید دید درمورد کونسیسائو که ظاهرا با پیشنهاد 8 میلیون یورویی الهلالی‌ها روبه‌رو شده نیز می‌توانند چنین کاری انجام دهند یا خیر. البته کونسیسائو از چند تیم مطرح اروپایی از جمله ناپولی پیشنهادهایی نیز دریافت کرده است و اگرچه پیشنهادهای تیم‌های عربستانی از لحاظ مالی بسیار وسوسه‌برانگیز است، اما حضور در فوتبال اروپا و هدایت تیم‌های بزرگ این قاره مسلما جذاب‌تر از حضور در لیگ عربستان خواهد بود.