تاریخ : Sat 22 May 2021 - 09:27
کد خبر : 54914
سرویس خبری : ورزش

بهترین گلزن با وجود بیرون ماندن

انتقاد سایت هلندی از بازی‌ندادن به گوچی

بهترین گلزن با وجود بیرون ماندن

گوچی حالا به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم بعدی‌اش را انتخاب کند اما هنوز هم رفتارهایی که در زوله با او شد در رسانه‌های هلندی بازتاب دارد.

رضا قوچان‌نژاد اگرچه فصلی نسبتا خوب را به‌همراه زوله سپری کرد و عنوان بهترین گلزن این فصل تیم را دراختیار داشت اما کمتر فرصت حضور در زمین بازی را درطول فصل به‌دست آورد و بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین می‌شد. همین اتفاقات باعث شد او پس از پایان فصل در مصاحبه‌ای به‌شدت از این باشگاه و کادرفنی تیم انتقاد کرده و نسبت به نیمکت‌نشینی‌های مداوم خود معترض باشد.

گوچی حالا به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم بعدی‌اش را انتخاب کند اما هنوز هم رفتارهایی که در زوله با او شد در رسانه‌های هلندی بازتاب دارد.

سایت «دستنتور» در گزارشی از این تیم با اشاره به وضعیت این مهاجم ایرانی نوشت: «او بهترین گلزن تیم درطول فصل بود و هر زمان که راهی میدان شد برای حریفان خطرساز بود اما قوچان‌نژاد 33ساله به‌ندرت فرصت بازی در ترکیب اصلی تیمش را به‌دست می‌آورد و در اواخر فصل حتی راهی زمین هم نمی‌شد. او درطول دو فصلی که در این تیم حضور داشت کمتر مورد توجه کادرفنی قرار می‌گرفت و این باعث ناراحتی او شده بود. هواداران هم نمی‌دانستند علت چنین رفتارهایی چیست. حتی زمانی که برت کونترمن به‌عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد هم تغییر چندانی در شرایط این مهاجم ایرانی ایجاد نشد و او هم ترجیح داد ترکیب موردنظر خودش را راهی میدان کند. قوچان‌نژاد می‌توانست به‌عنوان یک بازیکن تعویضی راهی زمین شده و شرایط را برای تیمش تغییر دهد آن‌هم در زمانی که سایر مهاجمان نتوانسته بودند انتظارات را برآورده کنند. با این حال این اتفاقات کمتر رخ می‌داد و او بیشتر از روی نیمکت شاهد بازی هم‌تیمی‌هایش بود. او حق داشت از چنین رفتاری ناراحت باشد.»